11:03 1402/01/06

ریس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خبر داد: ایجاد کافه‌های خلاقیت و بازی در مدارس سمپاد استان اصفهان

 
به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان این اداره کل در خصوص ایجاد کافه‌های خلاقیت و بازی در مدارس سمپاد استان اصفهان اظهار داشت: باتوجه‌به اهمیت پویایی و شاداب‌سازی مدارس در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هماهنگی‌هایی لازم  صورت گرفت تا فضایی برای تشکیل کافه‌های خلاقیت و بازی در مدارس استعدادهای درخشان استان اصفهان ایجاد شود. 

وی با بیان اینکه از ایده‌های دانش‌آموزان برای شکل‌گیری فضایی تعاملی در مدارس استفاده شد، اذعان داشت: ایجاد چنین فضایی جهت تلطیف فضای اداری و رسمی مدارس و ترویج روحیه مشارکت و جامعه‌پذیری در مدارس سمپاد بوده است.

صنعتکار تصریح کرد: در واقع یکی از اهداف اصلی این طرح، کنشگری دانش‌آموزان در طراحی فضای مدرسه بوده است تادانش آموزان مشارکت خود را در مدیریت مدرسه عرضه نمایند. 

رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: کافه‌های خلاقیت و بازی در راستای فعالیت‌های جمعی و مشارکتی بوده و خود دانش‌آموزان نیز می‌توانند بر همین اساس دست به طراحی بازی زده و یا ایده‌های خلاقانه خود را در چنین مکان‌هایی پرورش دهند.

مطالب پیشنهادی