دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی استان اصفهان در دیدار با مدیرمسئول مفتاح مطرح کرد: دلیران فیروز:گزینه ما در انتخابات 96 آیت الله رئیسی است

به گزارش مفتاح نیوز؛ احمدرضا دلیران فیروز دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی استان اصفهان در دیدار با حسین صادق زاده مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی سراسری مفتاح با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات پیش رو اظهارداشت: انتخابات آتی به واسطه همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این زمینه هوشیاری زیادی را از سوی مردم می طلبد.

دلیران فیروز رئیس کمیته تشکیلات جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات این دوره اصفهان نیز به واسطه اضافه شدن انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت ویژه ای برخوردار است،افزود: تب انتخابات ریاست جمهوری نباید موجب غفلت از انتخابات شورای اسلامی شهر شود،چرا که انتخاب نماینده شهری و دفاع از حقوق شهروندی نقش موثری در پیشرفت شهر دارد.

دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با اشاره به نقش احزاب تصریح کرد: احزاب به دلیل پشتوانه قشر مردمی نقش بسیار موثری در میزان آراء و تاثیرگذاری در انتخابات پرشور دارند.

دلیران فیروز با تاکید به اینکه انتخابات به عنوان یکی از نمادهای دموکراسی محسوب می شود،گفت:احزاب می توانند با تحلیل انتخابات گذشته جهت انتخابات آتی کاندیداهای اصلح را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

دلیران فیروز اضافه کرد:رسانه‌ها هم راستا با دیگر عناصر تاثیرگذار در انتخابات می توانند نظر سياسي جامعه را جهت‌دهی کرده و با ايجاد انگيزش و تحرك به سوي اهداف اصلي نظام ترغیب کنند.

دلیران فیروز با تاکید به اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود جهت شناساندن و معرفی کاندیدهای شورای شهر،به مردم استفاده کرد،گفت: تنوع دیدگاه های سیاسی نباید موجب شعار زدگی افکار عمومی شود، بلکه تمامی طیف های سیاسی باید با در نظر گرفتن انتظارات مردم ومسائل و مشکلات،فرد اصلح را به عنوان نماینده انتخاب کنند.

احمدرضا دلیران فیروز نماینده حقوقی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در مجمع عمومی مجمع اصولگرایان اصفهان در رابطه با تشکیل این مجمع افزود: تشکیل مجمع اصولگرایان اصفهان حرکت خوبی بود که توسط تعدادی از بزرگان اصولگرای شهر و با حضور تعداد زیادی از تشکل های اصولگرا شکل گرفت که امیدواریم این مجمع در انتخابات های بعدی نیز به فعالیت خود ادامه دهد.
دلیران فیروز ولایتمداری و اصولگرایی را خط مشی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی دانست و گفت:حزب آبادگران جوان در سال 1388 در استان اصفهان تشکیل شده است و همواره هدفش حمایت از نامزدهای ولایتمدار، متخصص و پاکدست در انتخابات های مختلف بوده است.
دلیران فیروز تحلیلگر راهبردی سیاست مهم ترین شعار نامزدهای موجود در انتخابات سال 96 را حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت:با وجود اینکه دولت فعلی در زمینه کنترل نرخ تورم و رفع تحریم ها و ایجاد انضباط و آرامش اقتصادی بسیار موفق تر از دولت های نهم و دهم عمل کرده است اما متاسفانه رکود اقتصادی شدید حاکم بر کشور باعث ناراحتی و نا امیدی بسیاری از مردم شده است از این رو موضوع اهمیت ویژه توجه به معضلات اقتصادی را می طلبد.

احمدرضا دلیران فیروز دبیر جمعیت آبادگران جوان استان اصفهان در رابطه با انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:متاسفانه عملکرد بعضی از اعضای شورای شهر فعلی قابل قبول نبوده و ما شاهد حضوری افرادی در این شورا بودیم که شناختی از ظرفیت ها و معضلات شهر اصفهان نداشتند.
دلیران فیروزادامه داد: همچنین در دوره فعلی شاهد ثبت نام افراد غیر متخصص بسیاری در انتخابات هستیم که امیدواریم بررسی صلاحیت اینگونه افراد با دقت و نظارت ویژه ای انجام شود زیر شورای شهر جای افراد کاردان و آشنا با چالش های شهریست نه جای صرفا چهره های ورزشی و هنری!
دلیران فیروز گفت: اگر شورای شهر خالی از چهره های متخصص شود دیگر آن اعتبار و نقش تعیین کننده را نخواهد داشت.
وی با اشاره به ترکیب اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت:اصولگرایان باید به معنای واقعی اتحاد و انسجام داشته باشند که امیدواریم این دوره بیش از پیش محقق و اصولگرایان بر روی یک نفر اجماع و با تمام توان از وی حمایت کنند ولی ما در صورت حضور قطعی آیت الله رئیسی در انتخاب پیش رو از ایشان با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی