9:54 1397/12/06

به گزارش مفتاح, عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم عدم تصویب لوایح CFT  و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپایی‌ها و آمریکا از یک سو ما را تحریم کردند و از سوی دیگر راه‌های برون‌رفت از تحریم‌ها و گره‌گشایی از اقتصاد کشور را هم می‌خواهند بر روی ما ببندند و مسدود کنند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بدون تردید پیوستن به این کنوانسیون‌ها یعنی خود تحریمی و این عضویت‌ها چیزی جز ندامت و پشیمانی غیرقابل جبران برای ما در بر نخواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برخی‌ها از مشکلات اقتصادی مردم ما سوءاستفاده می‌کنند تا زمینه خواست عمومی برای عضویت در کنوانسیون پالرمو و CFT بتراشند اما واقعیت مسئله این است که کماکان که برجام مشکلی از ما حل نکرد، پالرمو و CFT هم مشکلی از ما حل نخواهد کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: هیچ کس به ما تضمینی نمی‌دهد که الحاق به پالرمو و CFT مشکل ما را حل خواهد کرد. حتی آقای ظریف در صحن مجلس به صراحت اعلام کرد که «ما هیچ تضمینی در این باره نمی‌دهیم و فقط با تصویب این لوایح و عضویت در این کنوانسیون‌ها جلوی بهانه‌های آنها گرفته می‌شود.»

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این طوری که نمی‌شود مملکت‌داری کرد. دیروز یک بهانه، امروز یک بهانه و فردا یک بهانه دیگر. پس ما باید هر روز از مولفه‌های قدرت خودمان صرف نظر کنیم برای اینکه جلوی بهانه‌های آنها را بگیریم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واقعیت این است که بدون تردید تصویب لوایح CFT و پالرمو موجب خودتحریمی خواهد شد و آسیب‌های‌های این الحاق غیرقابل جبران خواهد بود.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: من بر عدم تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید دارم و تأکید هم داریم که مجمع به وظیفه انقلابی خود عمل کند.

انتهای پیام/

فارس

 

مطالب پیشنهادی