12:08 1396/11/15

بیانیۀ مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ خانم نماینده جاده خاکی خطرناکی را انتخاب کرده اید …

به گزارش مفتاح، به دنبال اقدام چند دختر در حمایت از ویدا موحد«دختری معروف به دختر انقلاب»؛ دختری که در جریان اغتشاشات روسری خودش را در یدان انقلاب تهران به نشانه اعتراض در مقابل پوشش اجباری بر سر چوب کرد، ناهید تاج الدین در صفحه شخصی اش از این اقدام حمایت کرد واین اقدام را در راستای به دست آوردن خواسته هایشان در جامعه عنوان کرد، که پشت دروازه های تبعیض جنسیتی مانده است. به دنبال این حرکت خانم نماینده، کانال ضد انقلاب آمد نیوز این عکس العمل را منتشر واز آن حمایت کرد. در این راستا مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان در پاسخ به تاج الدین بیانه ای صادر کرده است که به شرح زیر است.

خانم نماینده جاده خاکی خطرناکی را انتخاب کرده اید ...

در این چند روز که شور دهه فجر از کشور شنیده می شود و افتتاح طرح ها و فعالیتها به گوش می رسد مطلب منصوب یه یک نماینده خانم نظرها راجلب کردکه در توییت خود از دختران با اصطلاح خیابان انقلاب دفاع تلویحی نموده بود. گرچه که بعید می دانم این مطلب مربوط به یک زن مسلمان واقع نگر باشد اما سوالاتی از ایشان در ذهنها ایجاد شد.

-1 آیا حجاب از اصول غیر قابل انکار در دین نیست و حمایت ازکنار گذاشتن این اصل چه جای دفاع دارد ؟ -2 آیا شما نماینده ای هستید که باید به دردهاییکه در مطلبتان گفتید حداقل در یکی دوساله توجه می داشتید و یا از سر فرار به جلو معیشت و اشتغال و ... را می گویید؟؟شما که الان یک صندلی مجلس شورای اسلامی را اشغال کرده ای وچه فعالیتی را در خصوص مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم شهید پرور اصفهان داشته و انجام داده اید؟

-3 گرچه امروز اولویت های دیگری در کنار عفاف و حجاب وجود دارد اما با توجه به اینکه نماینده محترم گویا خبر ندارند که جمع معدودی که غافلانه یا عامدانه اقدام به این حرکت ضد اسلامی نموده اند.مردم نیستند باید به ایشان بگوییم که آیا به حاشیه اصفهان رفته اید؟؟ آیا کارخانه های در حال ورشکست را دیده اید؟؟ خبر از آلودگی شهر اصفهان دارید؟؟ آیا از زاینده رود خشک کرده و فقر مردم پایین دست در شرق شهرستان اصفهان خبر دارید ؟؟ آیا از مشکلات و آسیب های اجتماعی خیلی از خانواده ها بجهت اعتیاد و طلاق و غیره خبر دارید ؟؟ اگر خبردارید که اقدامات انجام شده خودرا بیان کنید . اصفهانی که  با دهها مشکل امروز نیاز به حرکت جهادی و دور از سلایق سیاسی دارد را با جملاتی مخدوش می کنید تا خود را مطرح کنید آیا این مصداق تشویش اذهان عمومی نیست ؟مردم ومسولان اجرایی استان وشهرستان اصفهان با امید و تلاش و با هر سلیقه سیاسی به مسئولان و نمایندگان نیاز دارد که در جهت رفع  مشکلات مردم اقدام عملی بردارند نه در جهت پیشبرد اهداف شبکه های ضد انقلاب همراه شوندو در پایان خانم نماینده جاده خاکی خطرناکی را برای پیشبرد موفقیتهای دنیایی خود انتخاب کرده ای بهتر است کمی با مردم صادق تر و پیگیر مشکلات مردم باشید .

-4 بهتر است ایشان با درک صحیح بیان نمایند اولویت جامعه درشهرستان اصفهان چیست و شما نماینده مجلس شورای اسلامی در  جمهوری اسلامی هستید و یا نماینده ضد انقلاب خارج نشین که دین و انقلاب و شهدا را مضحکه کرده و مسخره می کنند؟ بدون شک برای ما اعتبار نامه انقلابی این نماینده که اگراین مطالب مربوط به ایشان باشد ساقط شده است

-5 گرچه در جامعه ما از لحاظ وضع حجاب زنان دسته های مختلفی از حجاب برتر تا حجاب های کمتر را رابرای خودانتخاب نموده اند و همه علاقه مند به نظام و اسلام و انقلاب هستند و ما هیچ وقت خانم بد حجاب را ضد انقلاب ندانسته و معترض نمی دانیم اما این نکته را هم غافل نیستیم که در طول سالهای گذشته دیده ایم که زنانی بودند که بخاطر پست و شغلشان چادر سر کردند اما هیچ گاه رنگ و بوی انقلابی نداشته و در فرصت هایی که برایشان بوجود آمدو دیگر این چادر مفید مقامشان نبوده را کنار گذاشته و الان آواره و لندن نشین شده اند.

-6 مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اعلام می دارد امید است این مطالب مربوط به ایشان نبوده وتکذیب نمایندو در صورت عدم اینکار با توجه به اینکه جایگاه نماینده دفاع از مردم محروم و معیشت آنان و مباحث فرهنگی و اجتماعی آنان می باشد و در این زمینه نه تنها از اقدامات خود مطلبی نگفته اند بلکه به دفاع از ضد ارزشها اقدام نموده اند برخورد قانونی ازنمایندگان مجلس و شورای نگهبان نسبت به ایشان را خواهانیم.

مطالب پیشنهادی