11:43 1400/08/06

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به اجرای طرح "زائران حرم رضوی" اظهار داشت: این طرح از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که به صورت سراسری در همه کشور برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این طرح طی دو سال اخیر تحت الشعاع کرونا قرار گرفته بود، ابراز داشت: در این طرح اعزام زائران به مشهد مقدس که تاکنون به این سفر نرفته‌اند و توانایی مالی برای زیارت حضرت را ندارند، در دستور کار قرار دارد.


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تامین هزینه اعزام زائران از سوی موقوفاتی با نیات مرتبط تامین می‌شود، اضافه کرد: این نیات شامل کمک به زائران، نائب الزیاره مشهد مقدس و کمک به زائران مستمند آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) است.
وی افزود: در استان اصفهان در 6 شهرستان و به ویژه شهرستان‌های لنجان، شهرضا و ... بوده است به گونه‌ای که موقوفه ای در زرین شهر داریم که برای زائران امام رضا (ع) کفش تامین شود.


حجت الاسلام روان با بیان اینکه پیش بینی ما تامین یک میلیون تومان برای اعزام هر زائر در سال جاری است، تصریح کرد: این هزینه برای سه شبانه روز اسکان در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه این طرح با همکاری یک نهاد انقلابی در مشهد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امسال 50 نفر از اصفهان به زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند که این امر به دلیل شرایط کرونایی در سه مرحله انجام می‌شود.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اولویت اعزام زائران زیارت اولی و زائران ناتوان به هر دلیلی که توان زیارت ندارند در اصفهان با کادر درمان است.

مطالب پیشنهادی