11:31 1400/08/06
 
  
به گزارش مفتاح وبه نقل از رسانه مالیاتی ایران،رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان تاکید کرد: به هیچ وجه اهل مماشات و تسامح با متخلفان و مفسدان نیستیم.

دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دفتر مرکزی حراست را چشم سازمان و رکن مهم  حفاظت، حراست، اقتدار و امنیت سازمان برشمرد و گفت: بدون شک، عزت، بالندگی، اقتدار و امنیت و اعتبار سازمان به سلامت نظام اداری وابسته است و نقش حراست در ارتقای سلامت نظام اداری انکارناپذیر است.

پیشگیری از وقوع تخلف و بروز فساد سازمانی بسیار مهم و حیاتی است

وی با بیان اینکه نقش حراست در پیشگیری از وقوع تخلف ارتشاء و بروز فساد سازمانی بسیار مهم و حیاتی است، عنوان داشت: افزایش تاب آوری سازمان مالیاتی در مقابله با کلیه تهدیدها و آسیب های امنیتی به ویژه از طریق طراحی و اجرای برنامه های حفاظتی و امنیتی موثر، هدایت، هماهنگی، نظارت اثربخش به منظور ارتقای کیفی حراست های تابعه، برنامه ریزی و راهبری اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل و همچنین تجهیز و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت استقرار حراست در کلیه ساختمان ها در مرکز و استانها، باید از سوی دفتر مرکزی حراست به شکل موثر و کارآمد پیگیری و اجرایی شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، رصد و پایش مستمر کلیه مراودات جهت کشف و برخورد قاطع با کلیه مظاهر فساد به ویژه رشاء و ارتشاء در مرکز و استان ها و همچنین افزایش کارآمدی شبکه های جمع آوری خبر، ستادهای خبری و صندوق های پستی به ویژه از طریق اشاعه سازوکارهای سوت زنی را از دیگر مسئولیت های مهم دفتر مرکزی حراست برشمرد.

اخبار بیشتر 

شفافیت 90 درصدی فعالان اقتصادی/فرهنگ شفافیت در اصفهان جاری شده است

دکتر منظور همچنین اظهار داشت: با هدف بهبود برنامه فساد ستیزی و مواجهه با تخلفات اداری، باید طرح «سوت زنی» و تقدیر از گزارش کنندگان فساد در دستور کار حراست سازمان قرار گیرد.

دکتر منظور در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده عبدالرضا اسلامی، مدیر کل سابق دفتر مرکزی حراست در دوره تصدی این پست، توفیق و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

آیین معارفه مجتبی فرمهینی فراهانی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین تکریم عبدالرضا اسلامی، مدیرکل سابق این دفتر، روز دوشنبه سوم آبان ماه در شورای معاونین این سازمان برگزار شد.

مطالب پیشنهادی