20:45 1400/02/22

پویش ملی دعوت جوانان شورای وحدت از حضرت آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات 1400
تشکل‌ها و احزاب سیاسی جوان شورای وحدت با راه‌اندازی یک پویش سراسری و فراگیر به نمایندگی از تمام جوانان کشور از حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 دعوت به عمل‌آورده اند.
متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَلَقَدْ آتَيْنَا إِبْرَاهِيمَ رُشْدَهُ مِنْ قَبْلُ وَكُنَّا بِهِ عَالِمِينَ(انبیاء، 51)

با سلام به روح پرفتوح بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهدا و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ما نمایندگان جوان احزاب شورای وحدت در راستای انتخاب اصلح و بوجود آمدن اجماع حداکثری در جبهه نیروهای انقلاب از حضرت آیت‌الله رئیسی برای حضور در کسوت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید می‌کنیم و معتقدیم با توجه به برهه‌ی تاریخی حساس کنونی که کشور و مردم شریف ایران اسلامی مورد هجمه فتنه گران داخلی و شیاطین خارجی قرارگرفته‌اند، انتخاب فرد اصلح یک امر ضروری است. لذا شایسته است موارد زیر مورد ملاحظه قرار گیرد:
1.قوه مجریه از وظایف و اختیارات گسترده‌ای برخوردار است و تجربه 8 سال گذشته ثابت کرد که فقدان فرد اصلح در این جایگاه بسیار مهم چه خسارت‌های جبران‌ناپذیری می تواند ایجاد کند.
2.دولت 1400 اولین دولت گام دوم انقلاب محسوب می‌شود که می‌بایست 40 سال دوم انقلاب را ریل‌گذاری کند و لازم است اهمیت این موضوع مورد دقت قرار گیرد.
3.تنها یک رئیس‌جمهور شجاع، کارآمد، عدالت محور، فساد ستیز و جهادی در پارادایم نظری و عملی مکتب سلیمانی می‌تواند مصونیت بخش کشور عزیزمان ایران باشد.
4.حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان فرد اصلح از ظرفیت اجماع سازی و همگرایی بالایی برخوردار است و می‌تواند مجموعه نخبگان و نیروهای انقلابی و ولایی و دلسوز نظام را زیر یک سقف واحد گردآورد.
5.کارنامه درخشان ایشان در قوه قضائیه و فساد ستیزی و عدالت محوری‌ ایشان بر تمام ملت شریف ایران مبرهن است و می‌تواند مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات را تحقق ببخشد.
با عنایت به موارد مذکور؛ این پویش ملی به نمایندگی از تمام آحاد ملت و به‌خصوص تمام جوانان عزیز میهن اسلامی از حضرت آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات دعوت به عمل می‌آورد.

کمیته جوانان شورای وحدت

مطالب پیشنهادی