9:46 1401/06/08

 

به گزارش مفتاح، در واقع پرچم هر کشور، به عنوان یکی از مهمترین نماد آن کشور شناخته می‌شود. همچنین بسیاری از شرکت‌های معتبر برای شناساندن هرچه بهتر لوگو خود به مشتریان و شرکت‌های دیگر، از پرچم استفاده می‌کنند. استفاده از پرچم تشریفات در مراسمات و جلسات مهم کاری بسیار پر‌اهمیت است. برای خرید پرچمی با بهترین کیفیت، لازم است به موارد بسیاری مثل جنس پارچه، سایز استاندارد و پایه مناسب توجه داشت. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید یک پرچم با کیفیت و کارایی عالی راهنمایی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

استفاده از دستگاه دیجیتال در چاپ پرچم تشریفات

 

استفاده از دستگاه های مدرن، باعث انجام چاپ با کیفیتی بهتر در تولید پرچم تشریفات خواهد شد. امروزه دستگاه‌های دیجیتال در تولید پرچم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به صورت کاملا اتوماتیک اطلاعات مربوط به شکل، طرح و اندازه پرچم را مستقیما از کامپیوتر و نرم افزار دریافت و روی پارچه پیاده می‌کنند. استفاده از دستگاه های دیجیتال در تولید پرچم از مزایای بسیاری برخوردار است، که مهمترین آنها تولید پرچم هایی با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان است. از دیگر مزایای بهره‌گیری از این نوع دستگاه ها، نیاز کمتر به نیروی انسانی است. همین موضوع هزینه تولید را به شدت کاهش خواهد داد.

 

نکاتی در مورد خرید پرچم تشریفات

 همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، استفاده از پرچم تشریفات بهترین راه برای دیده شدن برند شرکت شما می‌باشد. همچنین بهره گیری از پرچم رومیزی، جلوه‌ی بسیار زیبایی را به میز شما می‌بخشد. اگر شما نیز قصد سفارش پرچم برای شرکت خود را دارید، می‌بایست به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، دقت نمایید. هنگام خرید پرچم، توجه به جنس پارچه، میله و پایه پرچم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جنس و کیفیت تمام موارد ذکر شده، تاثیر بسزایی در ایستایی هرچه بهتر پرچم شما دارد. در این قسمت به توضیح در‌مورد اجزای تشکیل دهنده پرچم ایستاده می‌پردازیم.

پایه پرچم تشریفات

 پایه پرچم ایستاده، یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده پرچم می‌باشد که باعث جلوه هر چه بهتر آن خواهد شد. پایه پرچم می‌بایست دارای شکلی زیبا و منحصر بفرد باشد و همچنین باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. علت این موضوع تماس مدام پایه پرچم با عوامل محیطی مانند نور خورشید و باد و باران است. این پایه ها در جنس‌های مختلفی مانند: استیل، سنگ و چوب تولید می‌شوند. برای استفاده از پرچم‌های رومیزی  نیز به پایه احتیاج داریم.

                                                                                    

خرید پرچم تشریفات / جنس پارچه پرچم

برای تولید پرچم هایی با کیفیت بیشتر، لازم است از پارچه های مخصوص استفاده شود. این پارچه ها معمولا از جنس ساتن مات و ساتن براق و مخمل هستند. علت تاکید ما بر این نوع پارچه ها، ویژگی رنگ پذیری بهتر و ایستایی خوب آنها است.

استفاده از ریشه نیز در تولید پرچم بسیار رایج است. قابل توجه است که وجود ریشه در حاشیه پرچم باعث زیبایی حداکثری آن خواهد شد.

اندازه انواع پرچم

برای خرید پرچم ، نیاز است به سایز استاندارد آن توجه ویژه‌ای داشت. در واقع سایز استاندارد پرچم تشریفات بین 90 در 150 سانتی‌متر است. از پرچم تشریفات معمولا در جلسات مهم و همچنین قسمت ورودی مراسم ها استفاده می‌شود.  همچنین سایز مناسب برای پرچم های رومیزی، 20 در 30 سانتی متر است. علت استفاده از سایز استاندارد، جلوه هرچه بیشتر این پرچم‌ها می‌باشد.

مطالب پیشنهادی