14:04 1402/02/31

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: نظارت دقیق بازرسان بر اجرای نرخ مصوب تاکسی های گردشی

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: پس از ماه‌ها بررسی کارشناسانه و بر اساس مصوبات قانونی، نرخ‌ کرایه تاکسی ۱۴۰۲ در ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری به این سازمان ابلاغ شد.

او با تاکید بر اینکه در تعیین نرخ کرایه تاکسی بع منافع شهروندان و تاکسیرانان توجه شده است، افزود: سازمان تاکسیرانی پس از ابلاغ نرخ‌ اقدام به تهیه و توزیع برچسب‌های نرخ کرایه خطوط و تاکسی‌های گردشی کرد و در حال حاضر تمام تاکسی‌های فعال در خطوط و تاکسی‌های گردشی دارای برچسب نرخ مصوب هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تاکسیرانان را موظف به رعایت نرخ مصوب طبق برچسب توزیع شده دانست و تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن نرخ مصوب برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت بازرسان سازمان تاکسیرانی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برای نظارت بر اجرای نرخ مصوب گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و ۳۵۶۸۸۹۰۰ تماس بگیرند و یا این موارد را از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

مطالب پیشنهادی