14:01 1402/01/27

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با نمایندگان مجموعه های دانشجویی استان، گفت: در نخستین نشست با دانشجویان استان در ابتدای این دولت، یکی از تشکلات دانشجویی عنوان کرد در ۹ سال گذشته آرزوی جلسه ای از این جنس را داشتیم اما خداراشاکریم که امروز چهارمین نشست گفتگو با دانشجویان را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: همین گونه که ما با اقشار مختلف در شرایط زمانی متعدد نشست و گفتگو برگزار می کنیم در سطح ملی نیز جلسات با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار می شود و اکنون ارتباط وزرا، استانداران و مردم با رییس جمهور آرزو و حسرت نیست.
استاندار اصفهان با اشاره به احیای گفتمان جهادی در کشور خاطرنشان کرد: رییس دولت هیچ فاصله ای میان خود و مردم احساس نمی کند و این یک دستاورد ارزشمند است.
دکتر مرتضوی عنوان کرد: خادمان مردم تمام بضاعت خود را به میدان آورده اند. مردم اذعان دارند که تحرکاتی در جامعه وجود دارد و دولت تلاش خود را برای کاهش مشکلات به کار گرفته است.
وی افزود: امید آحاد مردم نیز به دولت قابل توجه است لذا بر این باوریم که شبانه روزی برای کاهش و رفع مشکلات باید تلاش کنیم.
استاندار اصفهان گفت: بسیاری از مدیران استان با ما هم عقیده هستند که در یک دفاع مقدس ۴۴ ساله به سر می بریم. دشمن لحظه ای برای از پا درآوردن نظام جمهوری اسلامی متوقف نشده و انقلابیون ما لحظه ای از دفاع و تلاش برای بهبود شرایط غافل نشده اند.
دکتر مرتضوی پیشنهاد داد تا دانشجویان با تورهای دانشجویی از واحد‌های راکد استان که در یک سال گذشته فعال شده اند (از جمله پلی اکریل) بازدید و از تلاش های دولت و تیم مدیریتی استان در به چرخش درآوردن چرخ اقتصاد استان و کشور با اطلاع شوند‌‌.
وی درخصوص رویکرد مدیریت استان در تحقق شعار سال، بیان کرد: اقدامات بسیار و متعددی در این حوزه از قبل آغاز و اکنون مبنی بر تاکید مقام معظم رهبری با جدیت دنبال می شود.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در خصوص حمایت از فعالیت های جهادی، قرارگاه پشتیبانی از اینگونه فعالیت ها در استان از قبل تشکیل و درصدد هستیم تا از گروه های جهادی حمایت و پشتیبانی کنیم.
در این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید؛ نمایندگان مجموعه های دانشجویی استان پرسش های خود را مطرح کردند و استاندار اصفهان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به صورت موردی به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.

مطالب پیشنهادی