برگزاری مسابقه دوستانه وودبال در همدان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشوری مفتاح نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن وودبال جمهوری اسلامی ایران؛ علی اصغر سالوند رییس هیات گلف استان همدان گفت:با توجه به مساعد بودن شرایط جوی و نبود بارندگی مسابقه ای با حضور جمعی از ورزشکاران و علاقه مندان به رشته مفرح و جذاب وودبال در بخش بانوان برگزار گردید. 

وی تصریح کرد:این مسابقه در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی برگزار شد و شرکت کنندگان با انگیزه ‌و تلاش وصف ناپذیری با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

سالوند افزود:مسابقه مذکور که در محل پارک مدرس همدان برگزار شد به روش مجموع ضربات و با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی انجام شد و در پایان افراد برتر این رقابت را به شرح ذیل برشمرد.

نفر نخست سارا الماسی 

نفر دوم آذر طهراندوست 

نفر سوم عاطفه رحیمی.

در پایان این رقابت جذاب دیدنی به افراد برتر احکام قهرمانی و جوایزی نفیس به رسم یادبود اهدا گردید.

همچنین خسرو افکار رئیس کمیته وودبال هيئت گلف استان همدان از برگزاری مسابقه دوستانه وودبال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد. 

رئیس کمیته وودبال استان همدان افزود:این مسابقه با حضور بیست تن از بازیکنان و دوستداران رشته وودبال در محل پارک مدرس همدان و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

وی گفت:مسابقه مذکور در بخش آقایان، در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی برگزار شد و بازیکنان در فضایی کاملا دوستانه و در عین حال رقابتی در پی کسب مقام بودند که در پایان پوریا احمدی ممتاز، علی فیاض و علیرضا بختیاری توانستند عناوین نخست تا سوم را به ترتیب کسب نمایند. 

گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقه با اهدا احکام قهرمانی و جوایز نفیسی از افراد برتر تجلیل شد.

 

مطالب پیشنهادی