14:05 1401/08/22

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی با گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب به جلسه‌ای نخبگانی تبدیل شود و اقشاری از مردم که در مسائل مهم استان ذی‌نظر هستند را به این دیدار اعزام کنند.
وی با اشاره به ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: ارتباط با خانواده شهدا به مناسبت این روز فراهم شود. تا این لحظه اطلاعی در خصوص در این برنامه نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشی از طرف معاونت فرهنگی شهرداری تدارک دیده شده که به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و شرایط خاص، توجهات جدی به این رویداد لازم است.

وی با اشاره به بودجه‌های محلات بیان کرد: بازخورد خوبی در خصوص تخصیص بودجه به محلات کم برخوردار نداشته‌ایم و با توجه به نگاه شهردار و مدیریت شهری به محلات کم برخوردار لازم است این موضوع پیگیری شود.

نادرالاصلی با اشاره به موضوع آب اصفهان اظهارکرد: از مدیریت استان به جد می‌خواهم جلوی برخی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو و برخی مدیران کشور را بگیرد. در جلسه اخیر، به نظر رسید هیچ اراده‌ای برای حل مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

وی افزود: به ذهن من رسید که این موضوع باید رسانه‌ای شود و مناظراتی برگزار گردد. از صدا و سیما خروجی خاصی نمی‌بینیم. اتفاقات خوبی از سال گذشته انجام شده و مدیریت استان بخشی از کار خود را به انتقال آب از دریای عمان اختصاص داده اما اصل این است که زاینده‌رود باید زنده رود بماند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: صدا و سیما در این زمینه خاموش است. الان چه مسئله‌ای مهمتر از آب است. بعضا مطرح می‌شود که فراخوان‌هایی داده شده است. اگر به مردم اطلاع رسانی نکنیم، مشخص نیست فردا چه اتفاقی از ناحیه مردمی که متضرر شده اند رخ دهد و سپس از مردم بخواهیم نسبت به این موضوع توجه کنند یا بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه زمان ساکت بودن ما گذشته است، گفت: باید پرسید آیا از ظرفیت‌های خود به اندازه خودمان استفاده می‌کنیم و بعد از دولت و.. می‌خواهیم که مشکلات را حل کنند.

مطالب پیشنهادی