14:49 1400/07/10

به گزارش مفتاح وبه نقل از سرهنگ"غلامرضا براتي " گفت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يکي ازسايتهاي تبليغاتي او را فريب داده و مبلغ 100ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وي اظهار داشت : شاكي مدعي بود در يکي از سايتهاي تبليغاتي با يك آگهي در زمينه" فروش خودرو " مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار مي كند كه از او مبلغ 100 ميليون ريال تقاضا مي كند.

سرهنگ "براتي" ادامه داد:فردشاكي نيز فريب خورده و مبلغ درخواستي را عليرغم هشدار پليس درخصوص سايتهاي تبليغي مبني بر عدم واريز وجه تا قبل از تحويل كالا يا خدمات بدون دريافت هيچ گونه مدرك و نشاني به حساب آن فرد شياد واريز مي كند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : ماموران پليس فتا با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي و نسبت به دستگيري وي اقدام مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان به مردم توصيه كرد: قبل از خريد اينترنتي و واريز وجه به حساب فروشنده بايد اطلاعات كافي از سايت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خريداري شده بدست آورند و تا زماني كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداري کنند.

 

مطالب پیشنهادی