13:38 1402/09/06

به گزارش پایگاه خبری مفتاح، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در گردهمایی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین نعمتهای خداوند متعال و بسیج نیز بزرگترین و اثرگذارترین یادگار امام خمینی(ره)است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج یک تفکر و سبک زندگی است که ریشه در فرهنگ علوی ، فاطمی و حسینی دارد که می‌بایست بیشتر بر این موضوع تکیه شود.
وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که از امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) آموخته‌ایم که باید برای دین فداکاری و از خودگذشتگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج همان فرهنگ دفاع از دین است و آنجا که دین به خطر می افتد، مانند امام حسین(ع) همه چیز را باید فدا کرد.
وی با بیان اینکه همه طیف‌ها در بسیج حضور دارند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج، فراگیری آن است که در همه اقشار و نقاط مختلف شهرها و روستاها گسترش پیدا کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در ابتدای تاسیس بسیج مستضعفین، همه به بسیجی بودن به عنوان یک امتیاز نگاه می‌کردند و امام خمینی(ره) نیز خود را به عنوان یک شخص بسیجی عنوان کردند و امروزه نیز باید به بسیج به عنوان یک تشکل مردمی ارزشمند نگاه شود.
وی تاکید کرد: در بین همه اقشار، بسیج حوزه و دانشگاه و بسیج طلبه و دانشجو از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند، چرا که امامت، هدایت، تحرک‌آفرینی و انگیزه‌سازی برای تمام بسیجیان در این قشر صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات هم در حجم، هم در چگونگی و هم در اثرگذاری بی سابقه بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اصول جنگی رژیم صهیونیستی این بود که جنگ هرگز نباید درون خاک آنها باشد، اما جنگ به داخل خاک آنها کشیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عملیات طوفان الاقصا را یک عملیات پیشگیرانه توصیف و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قبل از عملیات طوفان الاقصی ۱۷ مرتبه به غزه و ۱۰ مرتبه به کرانه باختری حمله کرده بود .
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید علت عصبانیت آمریکا و صهیونیست ها تنها به خاطر شکست غیرقابل ترمیم آنها در نبرد طوفان الاقصی نیست، بلکه عمده عصبانیت آنها از این بود که رزمندگان جبهه مقاومت طراحی طولانی آنها برای یک برنامه نهایی علیه فلسطینی‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در نبرد طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی از رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورد، اضافه کرد: در اقدامات بعدی تمام جبهه استکبار از جمله آمریکا، اروپا و... از کودکان غزه شکست خوردند و این شکست خیلی بزرگ‌تر بود.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به تنفر ایجاد شده از رژیم صهیونیستی و آمریکا در بین ملل مختلف، عنوان کرد: این تنفری که امروز در کشورهای مختلف نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و آمریکا به وجود آمده ارزشمند است .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: این فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها در حقیقت سرعت بخش پیشرفت جبهه انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در دنیا است و زمینه‌های ظهور حضرت ولی عصر(عج) را مهیا می‌سازد.

مطالب پیشنهادی