14:33 1402/12/20
به گزارش پایگاه خبری مفتاح و به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار کرد: در سطح این استان تعداد بیش از ۴۵۷ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند.  


وی افزود: با بررسی و پالایش های بعمل آمده از متقاضیان ثبت نام شده، در حال حاضر افزون بر ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر حائز شرایط فعال هستند و ازاین تعداد تا کنون بالغ بر ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر برای بیش از ۴۸ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام و تا کنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند.  

وی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد است.  

قاری قرآن در خصوص نحوه انصراف از طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: متقاضیان برای انصراف از این طرح در صورتیکه تایید نهایی شده یا واریز وجه داشته باشند در شهر محل تقاضا فرم انصراف پرکرده و تعهد محضری میدهند و با فرد دیگری که واریز وجه داشته است جایگزین می شود و در صورتیکه وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد خود شخص متقاضی می تواند در سامانه انصراف را ثبت کند.  

وی در رابطه با وام خودمالکین عنوان کرد: خودمالکین در صورت داشتن سند مالکیت و پروانه ساخت می توانند به سایت saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام تسهیلات خودمالک اقدام کنند.  

مطالب پیشنهادی