20:43 1402/03/09

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، فریدون صفایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اصفهان با بیان اینکه نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان برای کشت بهاره ذخیره سازی و تامین شده است، گفت: کود‌های فسفاته، پتاسه و ازته در کیسه‌های ۵۰ کیلویی و به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.


او با تاکید بر این که کشاورزان در این زمینه نباید هیچ نگرانی داشته باشند، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 13 هزار تُن کود مورد نیاز کشاورزان ذخیره سازی شده و به شرکت‌های کارگزاری در شهرستان‌های مختلف اعلام شده برای دریافت سهمیه‌های خود درخواست‌هایشان را ثبت کنند.


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان این حجم از ذخیره سازی نهاده‌ها را کم سابقه دانست و ادامه داد: با توجه به نوسان قیمتی سال‌های گذشته ذخیره مورد نظر کمک قابل توجهی برای کشاورزان خواهد بود.
او با بیان این که توزیع کود و نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان تا پایان سال نیز ادامه داشته ، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز براساس نظرات کارشناسان سهمیه کود مورد نیاز استان را تامین کرده و نهاده‌های موجود طبق برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی مبتنی بر سطح زیر کشت هر شهرستان تخصیص خواهد یافت.
صفایی با تاکید بر این که توزیع کود‌های شیمیایی مورد نیاز کشاورزان تا پایان فصل کشت ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی