13:17 1402/12/25

در نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیان شد: تأکید حضرت آیت الله مهدوی بر همدلی و اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان

به گزارش پایگاه خبری مفتاح و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مدیریت استان اصفهان، اظهار کرد: به صورت کلی می‌توانیم دو نوع خدمت نسبت به مردم داشته باشیم.
وی ادامه داد: خدمت در مباحث معیشتی و اقتصادی مردم و تقویت دین، اخلاق و عمل صالح مردم دو محوری هستند که می‌توانیم برای خدمت به مردم دنبال کنیم.
آیت الله مهدوی ضمن تأکید بر اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان، بیان کرد: علاوه بر همراهی و همدلی نمایندگان، حضور آنان در حوزه انتخابیه و برقراری ارتباط با مردم بسیار کارگشا است همچنین تعامل با مدیریت استان نیز دنبال شود.
وی عنوان کرد: مشکل بزرگ تأمین آب استان منشاء بسیاری از مشکلات و چالش‌ها است.
آیت الله مهدوی ادامه داد: بعضا فاصله فکری مسئولین سطح ملی با استان‌ها منجر به تصمیماتی می‌شود که تبعات آن برای مردم استان‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: از این رو انتظار می‌رود زمینه حضور وزرا و تصمیم‌سازان سطح ملی به استان‌ها از جمله استان اصفهان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دنبال گردد.
گفتنی است: در این نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هریک به بیان دیدگاه ها، راه‌کارها و پیشنهادات خود به منظور گره گشایی از مشکلات مردم استان و ارتقا تعاملات پرداختند.

مطالب پیشنهادی