13:33 1402/02/04

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمحمدصادق سجادزاده با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه هفته فرهنگی اصفهان امسال نسبت به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت پست، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان‌های تابعه شهرداری اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان نوسازی شهرداری اصفهان اقدام کرده است.

او با بیان اینکه در این رویداد 130 عنوان برنامه محله‌محور برای اجرا در تمامی مناطق شهر طراحی شده است، افزود: همچنین 70 عنوان برنامه تخصصی در حوزه‌های معماری، موسیقی، ایثار و شهادت، فقه و اجتهاد، تفسیر قرآن، کتاب، سینما، رسانه، فرهنگ‌عامه، تاریخ و فرهنگ شهری، شعر و ادبیات به‌صورت متمرکز در فضای شهری اجرا می‌شود.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان یکی از برنامه‌های شاخص در این ایام را جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» دانست و تصریح کرد: این برنامه که با هدف افزایش نشاط اجتماعی و با رویکرد خانواده محوری طراحی شده از 3 اردیبهشت ماه در پردیس هنر آغاز شده و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

او افزود: در این برنامه که هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان شهروندان است، سه تن از خوانندگان برتر کشور؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گفته سجادزاده، اجرای حسن اکلیلی و رضا احسان پور شاعر طنزپرداز و همچنین اجرای استندآپ کمدی توسط جواد مدنی، مرتضی ریحانی و پیمان ابراهیمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مطالب پیشنهادی