10:03 1401/03/24

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید بیان داشت: یکی از مهمترین مسائل دو حوزه خور و بیابانک و نائین، مشکل نیروی انسانی است که در آینده نزدیک با جذب نیروهای جدید و تقسيم آن ها در سطح استان، این دو منطقه در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به آمار قابل قبول صلح و سازش در این دو ناحیه افزود: آمار صلح و سازش در خور و بیابانک 49 و در نائین 40 درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است اما با توجه به فرهنگ، اخلاق مداري و مهرورزی مردم این دو ناحیه، با تقویت شوراهای حل اختلاف، می توان تغییرات مثبتی در این آمارها ایجاد نمود.

عالی ترین مقام قضایی استان، فعالیت دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی  نائین در امر مبارزه با مواد مخدر را ستودنی دانست و تصریح کرد: به دلیل قرار گرفتن نائین در مسیر عبور محموله های مواد مخدر ، حجم پرونده هاي وارده با اين موضوع ، نسبت به دیگر مناطق استان بیشتر است و با تقویت شعب رسیدگی کننده به این پرونده ها شاهد افزایش کیفیت در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر خواهیم بود.

جعفري با هشدار به قاچاقچيان مواد مخدر تصريح كرد: دستگاه قضايي استان در مسير مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، قاطعانه عمل خواهد كرد.

 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی