14:55 1400/07/07
 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از خبرگزاری مهر، آتشپاد محسن گلابی  با اشاره به برقراری ۲۰۱ هزار و ۵۳۰ تماس با مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان در ۶ ماه نخست سال جاری اظهار داشت: از این تعداد ۶ هزار و ۸۵۳ مورد منجر به عملیات امداد و نجات شده است.

وقوع ۲۵۹۰ مورد آتش سوزی در اصفهان

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۹۰ مورد آتش سوزی و چهار هزار و ۲۶۳ حادثه در اصفهان امدادرسانی شده است، ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث و آتش سوزی‌ها نجات داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال جاری یک هزار و ۲۰۶ مورد استقرار تجهیزات امدادرسانی در شهر اصفهان توسط آتش نشانی انجام شده است، افزود: این آمار در سال گذشته ۷۹۸ مورد بوده که در این بخش با ۵۱ درصد افزایش رو به رو بوده‌ایم.

افزایش حوادث به دلیل افزایش خاموشی ها

وی با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی حریق و حادثه در اصفهان در ۶ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز داشت: باید توجه داشت که افزایش حوادث به دلیل خاموشی‌های ناشی از قطعی برق و گرفتار شدن مردم در آسانسور بوده است.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۶۳ نفر در حوادث و حریق در شهر اصفهان جان باختند، ادامه داد: این آمار در سال گذشته ۴۳ مورد بوده که شاهد افزایش ۴۷ درصدی مرگ و میر در اصفهان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کاهش ۹ ثانیه‌ای متوسط زمان رسیدن آتش نشانان به حوادث و حریق در اصفهان گفت: زمان رسیدن به حریق و حوادث در سال گذشته سه دقیقه و ۵۳ ثانیه بوده است که در سال جاری به دو دقیقه و ۴۴ دقیقه رسیده است.

مطالب پیشنهادی