19:59 1401/03/26

به گزارش خبرنگار مفتاح، رئیس جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم با اشاره به اینکه خداوند می خواست با خون امام حسین جهل زدایی کند و خون شهدای اصفهان جهل زدایی کرده است، گفت:  بیداری که امروز در امت اسلام پیدا شده از برکات خون شهداست. امروز علی رغم تهدیدات دشمن از همه زمان به لطف خدا قوی تر هستیم. دشمنانم علیرغم همه پول هایی که خرج کردن امروز از همه زمانها ضعیف تر است و وضعیت جمهوری اسلامی وضعیت بهتری دارد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند در منطقه جای پای پیدا کند افزود: به  برکت خون سردار سلیمانی اعلام کردیم به هیچ عنوان منطقه تحمل آمریکا را نخواهد داشت. مهمترین مولفه ایمان به خدا حضرت حق است که از مولفه های قدرتمندی کشور برخورداری از علم و فناوری است.

او ادامه داد: نیروهای توانمند ارزشمند است که مجهز به آخرین دستاوردها در علوم نظامی هستند و برخوردار از صنعت پیشرفته نظامی است یکی از مولفه ها داشتن رهبری با تدبیر است که جامعه اسلامی را هدایت می‌کند و به موقع هشدار می دهد به انذار توجه داشته باشید. ظرفیت‌های بسیاری در این کشور وجود دارد که  مولفه های نقاط قوت و قدرت است.

رئیسی در ادامه افزود: هر جا به نسخه انقلاب عمل کردیم آنجا موفق بودیم و هرجا عمل نکردیم  ناکام بودیم. جوانان انقلابی نقش آفرینی کردند و  حوزه قوت ما کارهای ارزشمندی است، در حوزه تولید انجام شده است .

وکار دانش بنیان واشتغال آفرین آینده خوبی را نوید می‌دهد.

 

اصلاحات اقتصادی باید زودتر انجام میشد

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه  اصلاحات اقتصادی باید زودتر انجام میشد، گفت: اگر با مردم شفاف باشیم و در جریان قرار بگیرند بهترین همکاری را خواهند داشت. قطع کردن دست دلالان و مفسدان از خدا بیخبر ضرورت است. میدان دادن به جوانان و فعالان اقتصادی یک ضرورت است. باز کردن دست بخش اقتصادی، انضباط مالی دولت، اداره کردن کم هزینه و  افزایش بهره‌وری یک ضرورت است.

او ادامه داد: رشد اقتصادی یک ضرورت است و باید زودتر از این انجام می شد.  این ضرورت ها را بر کسی پوشیده نیست، انجام میشود. آنچه لازم باشد از اصلاحات اقتصادی با همکاری مردم با قوت انجام خواهیم داد. از مشکلات معیشتی مردم در سراسر کشور با خبر هستیم.

او تصریح کرد: با اقدامات دولت، همکاری مردم و پیگیری مجدانه مسئولان و حضور همه فعالان اقتصادی به لطف خدا شرایط به نفع مردم رقم خواهد خورد. اگر کسی گفت که نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد ما با تاکید و پیروی از مکتب شهید سلیمانی می گوید ما میتوانیم.

او ابراز امیدواری کرد، در شهر انقلاب ایثار و شهادت  با قوت و باور می‌گویم با ظرفیتی که امروز کشور دارد با ذخایر مادی و معنوی آینده را روشن وبسیار امیدوارکننده می بینم. هر کس با قلم و قدمش و اقدامش  و ترک فعل  مردم را ناامید کند بداند یا نداند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هرکس  با حرفهای وحرکاتش مردم را امیدوار کند در جهت راهبرد جمهوری اسلامی حرکت کرده است.

مطالب پیشنهادی