14:22 1399/06/27

به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی انجمن خیریه تخصصی امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها، هاله رنجبر با بیان اینکه این خیریه فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است، اظهار کرد: این خیریه تاکنون در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز مرکز درمانی الزهرا (س) و تامین هزینه‌های درمان بیماران بستری در این بیمارستان فعالیت داشته است.


وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها با توسعه فعالیت‌های خود در زمینه کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا ورود کرده است، افزود: می‌توان گفت این خیریه نخستین خیریه فعال در این زمینه در سطح کشور است.


قائم مقام مدیرعامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان اینکه هدف اصلی انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها برای درمان کرونا افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در اصفهان و کاهش توان اقتصادی شهروندان برای درمان هزینه‌های بیمارستانی است، ادامه داد: از این رو با تعیین این رویکرد قصد داریم که با کمک خیران در راستای التیامِ بخشی از دردهای افراد نیازمند در بحران کرونا گام برداریم.

اخبار بیشتر

فشل بودن ستاد کرونای استان، اصفهان را به مرز بحران رساند

تخلف محرز شده در اوقاف اصفهان نداشتیم


وی تصریح کرد: در حال حاضر هزینه‌های درمان کرونا افزایش یافته و اقشار ضعیف در صورت ابتلا و بستری شدن توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند.


رنجبر شعار فعالیت انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها را "همیاری تو زندگی" اعلام کرد و گفت: همه افرادی که قصد کمک به این انجمن خیریه را دارند می‌تواند به روش‌های استفاده از کد دستوری #2182*780*، شماره حساب بانک ملت 1282796609 و شماره کارت بانک ملت 6104337852321551 برای پرداخت استفاده کنند.

انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها از سال 86 به شماره ثبت 2182 فعالیت خود را در محل بیمارستان الزهرا (س) اصفهان و به منظور حمایت از بیماران کم بضاعت برای پرداخت هزینه‌های درمان بیمارستان و همچنین تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی آغاز به کار کرده است.
این انجمن در نظر دارد با کمک به بیماران کم بضاعت از درد و آلام آنها بکاهد تا در کنار تحمل درد جسمانی نگرانی برای تامین هزینه‌های درمان را نداشته باشند.
تاکنون افراد زیادی از برکت حضور انجمن خیریه امداد و درمان حضرت زهرا سلام الله علیها بهره برده‌اند و لبخندهای زیادی را به افراد کم بضاعت هدیه داده‌ایم ضمن اینکه موفق شده‌ایم با حمایت خیران بخشی از تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی را نیز تامین کنیم.


راه ما همچنان ادامه دارد و با شعار "همیاری تو زندگی" ادامه خواهیم داد؛ قصد داریم فعالیت خود را خارج از بیمارستان الزهرا (س) توسعه دهیم. این بار برای کمک به بیماران کرونا به میدان آمده‌ایم تا مدال نخستین خیریه درمان کرونا در کشور را به گردن آویزیم و با همراهی دستان مهربان خیران بتوانیم زخم های این ویروس جهان شمول را برای افراد بی بضاعت التیام بخشیم.

مطالب پیشنهادی