9:14 1399/07/01

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)، دکتر محسن حاج کاظمیان رییس دانشگاه معارف قرآن وعترت در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به آموزش و پژوهش‌های قرآنی گفت: آنچه باعث تجلی و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی می شود تعامل فرهنگ و قرآن است که باعث سازندگی کشور می شود.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت ضمن تاکید بر تاثیر آموزش بر روی زندگی و فرهنگ مردم افزود: آنچه باعث می شود سبک زندگی مردم به سوی قرآن و اهل بیت البیت هدایت شود، آموزش عملی است که دانشجو بتواند از موضوعات مطرحی در زندگی روزمره خود بهره برداری کند و جامعه ای که متشکل از همین دانشجویان است رنگ و بویی قرآنی به خود بگیرد.

همچنین وی اضافه کرد: ما در دانشگاه سیاست آموزش خود را به گونه ای بنا نهاده ایم تا ذانشجویان پس از گذراندن مدت زمانی در این دانشگاه به نتایج مثبت و تاثیرگذار از نظر آموزش عملی دست یابند.

دکتر محسن حاج کاظمیان با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی دانشگاه قرآن و معارف افزود: دانشجویان برای تعالی مسیر خود نیاز به مشاوره هستند که بتواند در مسائل مخلف مشاوره و راهنمایی نمایند.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به جنبه‌های اعجازی لفظی، معنوی، هنری، علمی و فکری قرآن کریم اظهار کرد: هنرمندان بزرگی مانند استاد فرشچیان با استفاده از معارف قرآن و عترت علیهم السلام به خلق آثار ماندگار هنری پرداختند و البته هنوز نتوانستیم قطره‌ای از دریای عظیم معارف قرآن برداشت نماییم.

در پایان این جلسه مقرر گشت همکاری دو مجموعه پیرامون مسائل فرهنگی و قرآنی بیش از پیش گردد.

مطالب پیشنهادی