10:05 1396/02/09

به گزارش مفتاح، عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسئولان نظامی و کشوری تاکید کردند که نگاه کاندیداها باید به داخل مرزها باشد، اما نگاه برخی کاندیداها هنوز به بیرون از مرزها است.

اکبر ترکی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظامی و کشوری با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در بحث اقتصاد مقاومتی 5 عنصر اصلی را بیان فرمودند که یکی از آن‌ها درون گرایی بود، از این رو با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب ما باید به درون نگاه کرده و از نیروهای داخلی استفاده کنیم.

وی افزود: امسال هم مقام معظم رهبری بر روی تولید ملی و داخلی تاکید کردند، در این راستا برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگاه ما به درون کشور باشد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس تصریح کرد: باید به علم، دانش و نیروی انسانی خود تکیه کنیم اما متاسفانه باید گفت نگاه دولت یازدهم به بیرون از مرزها و کشور است.

وی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور که یکی از کاندیداهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری است و گفته شد که به عنوان کاندیدای پوششی آقای روحانی باشد، برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری گفت که ما برای ایجاد اشتغال باید پول داشته باشیم و بتوانیم از سرمایه گذاری‌های خارجی استفاده کنیم.

ترکی بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به نگاه کاندیداها به داخل مرزها تاکید داشتند اما بازهم معاون اول رئیس جمهور هنوز نگاهش به بیرون از مرزها است و این نگاه نمی‌تواند برای ملت ایران کارساز باشد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی