11:05 1396/02/07

به گزارش مفتاح، نماینده سابق مجلس گفت: به دلیل افترا، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی از آقایان حبیب الله جزء خراسانی و عبدالرضا داوری و کانال‌ روزنامه ایران و دولت بهار شکایت خواهد کرد.

علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس با اشاره به اتهامات اخیر وارده به خود از سوی رسانه های مختلف اظهار کرد: اتهاماتی که اخیراً در یک پروژه مشترک رسانه‌ای توسط عناصری ضعیف النفس از دولت یازدهم و حلقه انحرافی دولت دهم به بنده وارد شده، کاملاً کذب است.

وی افزود: طبق پیام هشت ماده‌ای رهبرانقلاب همواره سعی کرده ام با گردن کلفت‌ها مقابله کنم و لذا اگر این نعره‌ها بلند نمی‌شد باید در صحت اقدام خود شک می‌کردم.

زاکانی تأکید کرد: همین احساس خطر مشترک و اتحاد رسانه‌ای دو جریان دنیاطلب اشراف و انحراف علیه روشنگری بنده نشان می‌دهد آنچه گفته‌ام دقیق بوده و پیوند برادر آقای معاون با عناصر اصلی انحرافی دولت دهم حقیقت دارد و همه بدانند تاکنون بدون سند حرفی نزده‌ام.

وی همچنین از پیگیری حقوقی اتهامات اخیر خبر داد و گقت: به دلیل افترا، نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی در خصوص سه مورد اتهام کذب شامل «ارتباط کاری با آقای جهانگیری»، «دریافت وام از بانک گردشگردی برای احداث کارخانه در استان سمنان» و «فعالیت در داروهای خاص در جمعیت هلال احمر» از آقایان حبیب الله جزء خراسانی و عبدالرضا داوری و کانال‌های خبری روزنامه ایران و دولت بهار شکایت خواهد شد و البته محکمه اصلی آن ها در پیشگاه الهی خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از رسانه‌ها به رعایت اخلاق و انصاف، خصوصاً در روزهای منتهی به انتخابات افزود: مرتبطین با فساد، در تمامی سال‌های گذشته به دنبال پرونده سازی برای من بوده‌اند اما این بار حتی نتوانسته‌اند سندی دربارهٔ اکاذیب خود، منتشر کنند.

زاکانی گفت: بارها در گذشته از سوی مفسدین به مرگ تهدید شده‌ام و اگر بنا بر ترس بود از مرگ می‌ترسیدم اما همچون روزهای به یاد ماندنی دفاع مقدس، جانم را برای احقاق حقوق مردم و دفاع از مرزهای آبروی نظام در مقابل مفسدین سر دست گرفته‌ام و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهم کرد.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی