15:42 1395/11/20

به گزارش مفتاح، مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهارکرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه مردمی 137 شهرداری اصفهان، اطلاعات بسته تشویقی عوارض خودرو را دریافت کنند.

نادر آخوندی با اشاره به اهدا بسته تشویقی به کسانی که عوارض خودرو خود را به موقع پرداخت کنند، اظهارکرد: امسال کسانی که عوارض را به موقع پرداخت می کنند، می توانند با 10 درصد عوارض خودرو خود، هدیه شارژ اصفهان کارت دریافت کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که بر هر دلیلی چندین سال عوارض خودرو خود را پرداخت نکردند معادل جریمه دیرکرد می توانند هدیه شارژ اصفهان کارت دریافت کنند، به عنوان مثال برای خودرویی که دو سال عوارض آن پرداخت نشده و 10 هزار تومان جریمه صادر شده، به همین میزان اصفهان کارت راننده شارژ می شود، و اگر مراجعه کننده اصفهان کارت نداشته باشند، یک اصفهان کارت برای او صادر و سپس مبلغ مورد نظر شارژ می شود.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مردم با پرداخت عوارض به آبادانی و زیبایی شهر خود کمک می کنند، تاکید کرد: توزیع عوارض شهر اصفهان از 15 دی ماه آغاز و تا 15 بهمن ادامه داشت.

آخوندی با تاکید بر اینکه توزیع مرحله دوم قبوض عوارض نوسازی، عمران شهری و کسب و پیشه به پایان رسیده است، گفت: شهروندان تا پایان سال فرصت دارند نسبت به پرداخت قبوض عوارض اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان با پرداخت قبوض یاری رسان شهرداری برای ارایه خدمت بیشتر باشند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهارکرد: شهروندان اصفهاني مي‌توانند با مراجعه به سايت شهرداري به آدرس www.isfahan.ir عوارض ساليانه خود را از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب، پرداخت کنند.

منبع: ایمنا

مطالب پیشنهادی