9:20 1395/11/07

به گزارش مفتاح، رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی در هفته آینده گفت: با توجه به شرایط دمایی موجود در مناطق مرکزی و شرقی استان بارش از حالت برف به شکل باران و در مناطق غربی و جنوبی به حالت برف است.

حسن خدابخش درباره آخرین وضعیت آب‌ و هوای استان اظهار کرد: فردا وزش باد در سطح استان تشدید و تا روز یک‌شنبه هفته آینده بارش نسبتاً خوبی برای مناطق غربی، شمال و جنوب اصفهان ادامه خواهد داشت و برای سایر مناطق استان نیز بارش نسبتاً کمی را تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حداقل دمای روز گذشته اصفهان منفی 7 بوده است، افزود: حداکثر دما برای روز گذشته مثبت 7 درجه سانتی‌گراد بود که با روند افزایشی ابر که از امروز شاهد خواهیم شد دما به حدود منفی 2 درجه می‌رسد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای آینده با افزایش کند دما مواجه هستیم، بیان کرد: با توجه به شرایط دمایی موجود بارش‌ها در مناطق مرکزی و شرقی استان از حالت برف به شکل باران می‌شود و در مناطق غربی و جنوبی به حالت برف خواهد بود.

خدابخش از خروج سامانه بارشی که اویل هفته وارد کشور شده بود از استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی دیگری را برای استان در اوایل هفته آینده شاهد خواهیم بود و برای 13 بهمن‌ماه به بعد نیز بارش نسبتاً خوبی را برای سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی