18:30 1396/06/29

به گزارش مفتاح، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مواضع ترامپ در سازمان ملل نشان می‌دهد آمریکا در آستانه فروپاشی و شکست بزرگی در دنیاست، گفت: مسئولان به جای امید بستن به لبخند آمریکا، به خواست ملت توجه کنند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نطق روز گذشته ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل و تهدید کشورها به جنگ و دخالت در امور داخلی ایران، اظهار داشت: اینگونه صحبت کردن ترامپ پشت تریبون سازمان ملل هم پیامی برای خود آمریکایی‌ها دارد و هم برای مردم داخل کشور ما؛ پیامی که برای آمریکایی‌ها دارد این است که این کشور در آستانه فروپاشی و شکست بزرگی در دنیا قرار دارد و به همین دلیل رفتارهای بی‌منطقی را انجام می‌دهد.

وی افزود: اینگونه موضع‌گیری ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از تریبون سازمان ملل نشان می‌دهد آمریکا در سراشیبی اضمحلال و فروپاشی جریان استکباری قرار گرفته است و اگر مردم آمریکا به این موضوع توجهی نکنند، در آینده نه چندان دور با مشکلات شدیدی مواجه می‌شوند.

پژمان‌فر تصریح کرد: ملت ایران سالهاست با جمله معروف حضرت امام(ره) آشنا هستند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آمریکا ببر کاغذی است و چیزی در برابر ایران اسلامی ندارد، وقتی آمریکا برخورد قاطعانه کشوری مانند کره شمالی را دید، تسلیم شد و عقب‌نشینی کرد، جمهوری اسلامی ایران خیلی بیشتر از کره شمالی دارای ظرفیت، توانمندی و قدرت است و طبعاً آمریکا هرگز قدرت ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین خطاب به مسئولان داخلی کشور گفت: باید از مسئولان پرسید دیگر وادادگی تا کجا؟! مسئولان کشور تا کجا می‌خواهند بگویند پای میز مذاکراه حقوقمان را می‌گیریم؟! اروپایی‌ها اگرچه از برجام حمایت می‌کنند، اما در باطن هیچ نوع همراهی در برجام با ایران نداشته و نخواهند داشت.

نماینده مشهد در مجلس همچنین گفت: راه مقابله با آمریکا فقط ایستادگی، مقاومت و تکیه به مردم است، کسانی که به آمریکا امید بسته بودند و به لبخند آمریکا یا قدم زدن با آنها امیدوار بودند، امروز ناچارند به موضع ملت ایران توجه کنند، چرا که فاصله گرفتن از خواست ملت هزینه زیادی دارد.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی