16:35 1396/04/07

به گزارش مفتاح، توزیع غیرقانونی مجموعه «کلاه قرمزی ۹۶» در شبکه نمایش خانگی متوقف شد.

طی روزهای اخیر خبری مبنی بر توزیع مجموعه «کلاه قرمزی 96» در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آن بود که توافق میان سازمان صداوسیما و سازندگان این مجموعه به نتیجه نرسیده و سر انجام کلاه قرمزی سر از شبکه نمایش خانگی درآورده است.

بنا بر این گزارش، این ادعا از سوی تولیدگنندگان این مجموعه محبوب در حالی منتشر شده که رایت کلی مجموعه «کلاه قرمزی» متعلق به سازمان صداوسیماست و با توجه به این نکته انعقاد قرارداد با شبکه نمایش خانگی ممکن نیست و هیچگونه توافق معتبر سازمانی با سازندگان صورت نگرفته است.

همچنین تولیدگنندگان مجموعه «کلاه قرمزی» در حالی برای کشاندن این عروسک به شبکه نمایش خانگی تلاش می‌کنند که سازمان صداوسیما سعی کرده بود شرایط حضور این عروسک‌ها را در تلویزیون فراهم کند و در نوروز 96 نیز حاضر به پرداخت دستمزدی 50 درصد بالاتر از قبل شده بود که مورد موافقت سازندگان قرار نگرفت.

حتی شنیده شده در آستانه ماه مبارک رمضان نیز مذاکراتی برای پخش «کلاه قرمزی 96» صورت گرفت که باز هم توافقی حاصل نشد و در نهایت منجر شد تا سازندگان تصمیم بگیرند عروسک‌های محبوب را از خانه اصلی‌شان یعنی تلویزیون به شبکه نمایش خانگی ببرند که در گام‌های نخست اداره نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوی این ماجرا را گرفت و در نهایت کلاه قرمزی، فامیل دور، پسرعمه‌زا و ... در خانه خود ماندنی شدند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی