14:00 1399/07/05

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومي دادگستري کل استان اصفهان: محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: حفظ و صیانت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی همواره در دستور کار قوه قضاییه بوده و دستگاه قضایی استان در این راستا در بخش رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه زاینده رود با جدیت ورود یافته و با اعلام هشدار به متخلفان این حوزه از اینگونه تصرفات جلوگیری بعمل آورده است.

 

وی افزود: صبح دیروز در ادامه برخورد با مالکان متخلف در بستر و یا حریم رودخانه زاینده رود در بخش باغبهادران بخش دیگری از احکام قضایی اجرا و ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب گردید.

 

ایشان خاطرنشان ساخت: از دیگر مالکان و افرادی که به هر شکلی تصرف غیرمجاز و خلاف قانون دارند می خواهیم رأساً نسبت به رفع تصرف اقدام نمایند تا نیازی به اقدام قضایی نباشد.

حذف بیمه‌های کاغذی تامین اجتماعی تا پایان سال

واکسن های آنفولانزا به وزارت بهداشت تحویل داده شد

ایشان یادآور شد: به رؤسا و دادستان های سایر حوزه های قضایی واقع در مسیر زاینده رود نیز اعلام شده تا با همکاری سازمان آب منطقه ای در این خصوص اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.

 

رییس کل دادگستری استان با اشاره به خطرات احتمالی ناشی از تصرفات غیرمجاز در حاشیه زاینده رود تصریح کرد: خطرات ناشی از طغیان رودخانه در بارندگی های فصلی برای ساکنان مناطق و حتی شهرهای پایین دست بویژه کلان شهر اصفهان و نیز آلودگی زیست محیطی و آلودگی آب زاینده رود که منبع شرب مردم است با خروج و نفوذ فاضلاب ابنیه غیرمجاز در حاشیه زاینده رود بیشتر است و به همین دلیل دستگاه قضایی استان را در رفع تصرف از بستر رودخانه مصمم تر می کند.

 

 

مطالب پیشنهادی