به گزارش مفتاح از نطنز ، عباس رضایی ظهر دیروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز شاهد همراهی بخش خصوصی با دولت در بحث تولید هستیم که این حرکت بسیار ارزشمند است.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به تحریم‌ها و سختی‌های زیاد امروز شاهد رونق چرخه تولید با حضور سرمایه‌گذاران داخلی هستیم و آن‌ها در عرصه کار و اقتصاد به خوبی در حال همراهی دولت هستند.

وی بیان کرد: البته اوج همراهی‌های مردم با انقلاب و تبلور حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن خواهد بود که شاهد حضور میلیونی مردم در صحنه در این روز خواهیم بود و مردم شهرستان‌های استان اصفهان و شهر اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن این موضوع را به رخ همه دنیا خواهند کشید.

رضایی از تشکیل کمیته بررسی موانع تولید بخش خصوصی در استانداری اصفهان خبر داد و خاطر نشان کرد: کار این کمیته ساده و سهل نمودن مسیر تولیدکنندگان خواهد بود و همچنان که در کاشان در بحث همراهی با تولیدکنندگان و رفع موانع تفویض اختیار دادیم، آمادگی تفویض اختیار در بحث رونق تولید و رفع موانع در شهرستان‌ها وجود دارد.

استاندار اصفهان گفت: شخصاً برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران آماده پیگیری مسائل هستم و چنانچه در این راه سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه شده به دفتر حقیر مراجعه تا پیگیری کار را شخصاً انجام دهم.

به گزارش مفتاح با حضور استاندار اصفهان، معاون وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مدیران کل، نماینده شهرستان نطنز، فرماندار و جمعی از مسؤولین محلی کارخانه لبنیات بادرود، دبستان استثنایی خیر ساز مرحوم رضاخواه نطنز و کارخانه سنگ سامین به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ پژوهش سرای دانش‌آموزی بادرود، جاده آنتی خالدآباد و زورخانه بنی‌هاشم نطنز بر زمین زده شد.

انتهای پیام/

فارس

مطالب پیشنهادی