به گزارش مفتاح هاجر دباغی در خصوص بازی تیم فوتبال بانوان سپاهان با شهرداری سیرجان اظهار داشت: بازی خیلی حساسی بود، همیشه بازی‌های سپاهان و سیرجان حساس و پر‌شور و حال بوده است و از بار فنی بالایی برخوردار است.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: نیمه اول هر دو تیم یکدیگر را محک زدند و خطر نکردند، در شروع نیمه دوم و با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم به گل برسیم اما نتوانستیم نتیجه را نگه داریم و روی اشتباه فردی 2 گل پشت سر هم دریافت کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم، اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید؛ می‌توانستیم نتیجه را نگه داریم و گل‌های بیشتری نیز بزنیم اما نشد.

دباغی در خصوص رمز موفقیت شهرداری بم که به عنوان قهرمانی رسید، گفت: شهرداری بم پر‌مهره است و سرمایه‌گذاری چند‌برابری نسبت  به سایر تیم‌ها بوده است و مزد زحمت‌ها و سرمایه‌گذاری خود را نیز گرفتند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان این‌که در کل فصل سعی کردم در خدمت تیم باشم، عنوان داشت: همه تلاشم را انجام دادم تا بهترین نتیجه را بگیریم، نسبتا از عملکرد خودمان راضی بودیم اما این رضایت‌مندی حدود 60 درصد است.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های باشگاه سپاهان از فوتبال بانوان یادآور شد: حمایت باشگاه سپاهان از نظر امکانات از همه باشگاه‌ها بهتر بوده است؛ پیشنهاد می‌کنم سایر باشگاه‌ها نیز مانند سپاهان امکانات خود را در اختیار بانوان هم قرار دهند.

فارس

مطالب پیشنهادی