به گزارش مفتاح، حامیان حجت‌الاسلام رئیسی با شعار "رئیسی، رئیسی؛ ۲۹ام رئیسی" حمایت خود از این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (شنبه) در حالی وارد شهرکرد شد که مناظره شب گذشته موجب افزایش استقبال از وی شد.

حامیان رئیسی با شعار "رئیسی، رئیسی؛ 29ام رئیسی" حمایت خود از سیدابراهیم رئیسی را اعلام کردند.

در میان مردمی که به استقبال سیدابراهیم رئیسی آمده بودند، یکی از جوانان با در اختیار داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود "از رای 4 سال پیشم به روحانی پشیمانم" اعتراض خود را به وضع موجود نشان داد. وی به خبرنگار تسنیم، گفت: چهار سال پیش به آقای روحانی رای دادم تا مشکلات کشور و جوانان حل شود، اما همه دیدند که شب گذشته آقای روحانی هیچ دفاعی از عملکرد 4 ساله خود نداشت و در پاسخ به سوالات فنی رقبای خود، پاسخ‌های سیاسی می‌داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره مناظره شب گذشته، گفت: همه مردم دیدند که آقای روحانی با عصبانیت با رقبای خود برخورد می‌کرد  و مردم ما قطعاً اداره کشور را به یک فرد عصبانی 70 ساله که در عین بی‌توجهی به اخلاق هیچ عملکردی ندارد، نخواهند سپرد.

در بین کسانی که برای استقبال از رئیسی به مسجد اعظم شهرکرد آمده بودند، بخش قابل توجهی از وضعیت اقتصادی و مفاسد اقتصادی ناراضی بودند.

محمدعلی رحیمی یکی از استقبال‌کنندگان از رئیسی در همین زمینه به تسنیم، گفت: از وقتی دولت آقای روحانی سرکار آمده 2 فرزند من بیکار شده‌اند، چرا که 2 کارخانه بزرگ در شهرکرد تعطیل شده و شنیده‌ام کارخانه‌های بزرگ دیگر در این استان در حال تعطیلی هستند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، امید به زندگی برای مردم ایران کم خواهد شد.

برخی دانشجویان دانشگاه شهرکرد که به استقبال از سیدابراهیم رئیسی آمده بودند، در پاسخ به سوالی درباره مناظره شب گذشته گفتند که دولت روحانی بازنده اصلی مناظره شب گذشته بود.

مجید ستاری یکی از دانشجویان شهرکردی درباره چرایی این گفته خود تصریح کرد: اینکه آقای روحانی در پاسخ به وضعیت بیکاری، معیشت مردم و اقتصاد اسف‌بار کشور می‌گوید آقای رئیسی قاضی است، توهین آشکار به مردم است و مردم ما قطعا فریب عملیات روانی دولت سراسر امنیتی را نخواهند خورد.

مسئولان برگزاری و اعضای ستاد سیدابراهیم رئیسی در شهرکرد درباره حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیسی به تسنیم، گفتند که مناظره شب گذشته موجب افزایش 2 برابری استقبال از رئیسی شد و ما پیش‌بینی چنین جمعیتی را نمی‌کردیم.

منبع: تسنیم

 

مطالب پیشنهادی