15:00 1402/02/18

به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در تکمیل این خبر گفت: دومین دوره مسابقات مهارت های کارگران ایران  2nd Iran workers Skills Competition (IWSC)  در تاریخ 18 تا 20 مردادماه 1402 از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  برگزار می شود.

اخوان طبسی بیان داشت: برگزاری مسابقات مهارت میان شاغلین کارخانجات و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای، ضمن ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استاندارد های جدید مهارت را دارد و موجب شناسايي و كشف استعدادهاي برتر و نخبگان مهارتی نیز می شود.

وی گفت: این رویدادها همچنین فرصت را برای معرفی بنگاه های اقتصادی متعهد به مهارت آموزی فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می گردد.

گفتنی است، سازمان آموزش فنی و حرفه ای با باور به قدرت و توان مهارت کارگران در ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره وری، مسابقات ملی مهارت کارگران ایران را بر اساس استانداردهای بین المللی بصورت سالانه برگزار می نماید و از مشارکت بنگاههای اقتصادی در برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این مسابقات در رشته های گروه ماشین کاری صنعتی شامل (تراشکاری و فرزکاری CNC) ، گروه جوشکاری (SMAWو CO2)، گروه مهندسی (طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار  Solid Works  و Catia ، برنامه نویسی PLC، طراحی سازه ها با نرم افزار ETABS  و SAFE) از تاریخ 18 تا 20 مرداد ماه 1401 برگزار می گردد.

اخوان طبسی اظهار داشت: معرفی تیم و ثبت نام بصورت آنلاین از تاریخ 12/02/1402 لغایت 25/03/1402 و از طریق آدرس http://www.skills.irantvto.ir/news/wsc02  انجام می شود و هیچگونه محدودیتی برای  معرفی تیم در رشته ها مسابقات برای هر بنگاه اقتصادی وجود ندارد. تیم ها بصورت یکنفره می باشد.

 

 

 

مطالب پیشنهادی