9:49 1402/02/17

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد: سامانه «به‌همراه» به درخواست سرویس‌های اتوبوسرانی پاسخ می دهد

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با معاونت علمی ریاست جمهوری در وزارت کشور منعقد شد یکی از محصولات دانش‌بنیان جهت افزایش رضایت مردم، محصول به‌همراه بود.

او با بیان اینکه سامانه به‌همراه یکی از سامانه‌های حمل و نقل دانش بنیان است که در اولین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان رونمایی شده است، افزود: این سامانه بر اساس تقاضای مردم سرویس‌های اتوبوسرانی ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی این محصول انجام شده و شهروندان متقاضی برای دریافت آن ثبت نام کرده اند، از امروز ابعاد اجرایی این طرح با تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت به‌همراه و اتوبوسرانی منعقد شد، در سطح شهر اجرا می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پس از این مردم شاهد خدمات جدیدی در حوزه اتوبوسرانی خواهند بود، اظهار کرد: بر اساس تقاضایی که از سوی شهروندان ثبت می‌شود برای آنها سرویس اعزام می‌شود که می‌تواند به عنوان سرویس کارکنان اداره‌جات، سرویس مدارس و برای رویدادهایی مثل نمایشگاه‌ها و سفر به فرودگاه‌ها استفاده شود.

او در خصوص تفاوت این سرویس‌ها با خطوط معمولی اتوبوسرانی گفت: این خطوط تقاضامحور هستند و بر اساس زمان و مسیر تقاضای مردم اعزام می‌شوند.

دسترسی به سامانه تقاضای اتوبوس از طریق نرم‌افزار «اصفهان من»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره روش استفاده از این سرویس بیان کرد: متقاضیان این سرویس با استفاده از لینکی که در نرم‌افزار «اصفهان من» قرار داده شده به سامانه به‌همراه هدایت می‌شوند و پس از ثبت اطلاعات و تقاضای سفر با آنها تماس گرفته می‌شود تا براساس مسیرها و میزان درخواست‌ها سرویس اعزام ‌شود.

حق شناس در خصوص زمان فعال‌سازی این سامانه گفت: در حال حاضر ابعاد اجرایی و سامانه اطلاع‌رسانی این طرح انجام می‌شود تا پس از انجام ثبت نام ها، از ابتدای خرداد شاهد ارائه خدمات در شهر باشیم.

مطالب پیشنهادی