8:51 1402/02/17
 
به گزارش مفتاح وبه  خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صداوسیما؛ براین اساس فرآیند ثبت نام نوبت دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو از چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بدین ترتیب متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت به مبلغ ۱۰۰ ‪میلیون تومان اقدام کنند و پس از زمان مذکور از تاریخ ۳ تا ۱۳ خرداد مرحله انتخاب خودرو توسط متقاضیان آغاز می‌شود

براساس این گزارش؛ ثبت نام کنندگان خودرو‌های وارداتی و افرادی که در طرح نخست تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند در صورت انصراف می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروسازان محصولات خود را عرضه خواهند کرد همچنین ممکن است اولویت دریافت برخی محصولات پرتقاضا به سال ۱۴۰۳ موکول شود.

در نوبت اول عرضه خودرو در طرح یکپارچه عرضه خودرو در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۹۰۰ هزار متقاضی خرید خودرو شرکت کردند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از این متقاضیان، خواستار خرید خودرو از ایران خودرو بودند بنابراین نوبت تحویل خودرو آن‌ها به ۱۴۰۳ موکول شد که وزارت صمت در راستای اصلاح زمان تحویل به این متقاضیان، امکانی را فراهم ساخت تا این متقاضیان نسبت به تغییر نوع خودرو اقدام کنند و بتوانند خودرو خود را امسال تحویل بگیرند.

 

مطالب پیشنهادی