16:07 1402/01/07

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، نشست شورای اداری استان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداری، فرمانداران، مدیران کل دستگاه های اجرایی و به صورت ویدیوکنفرانس با سخنرانی رئیس جمهور در خصوص تبیین رویکرد دولت سیزدهم در تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» در حال برگزاری است.
در این نشست دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با اشاره به شرایط خاص سال گذشته، بیان کرد: کمبود برخی منابع و انتظارات به حق مردم سال پرتلاشی را برای استان ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: در این شرایط مدیران کل، فرمانداران و خادمان نظام تلاش‌های بسیاری کردند که قدردان این همراهی و جهاد همگانی هستیم.
دکتر مرتضوی ضمن تبریک آغاز سال نو شمسی و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته شاهد بارش رحمت الهی بودیم که سامانه‌های بارشی در آغاز سال نو نیز خودنمایی کردند و نوید سال بابرکت و پرثمری را دادند.
وی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۲، گفت: بایستی همت خود را حول محور تحقق شعار سال به کار گیریم. خوشبختانه از سال گذشته قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان در استان شکل گرفت و درصدد هستیم باتوجه به رویکردهای استان در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان، گام‌های مؤثری را برداریم.
استاندار اصفهان افزود: از طرفی حسب فرمایش مقام معظم رهبری ضروری است کار ویژه ای حول محور «مهار تورم» اتفاق بیفتد زیرا با توجه ویژه به تولید می توانیم بسیاری از مشکلات کشور را ساماندهی کنیم.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: حرکت حول محور تولید، امکان اشتغالزایی، کنترل تورم، مهار نقدینگی و ... که باعث ایجاد حواشی در کشور می شود را فراهم خواهد کرد.
وی متذکر شد: در ایام تعطیلات نوروزی به سر می بریم و استان اصفهان یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی است. از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ حدود ۱۷ میلیون نفر تردد در سطح استان گزارش شده که نشان دهنده افزایش تردد در راه‌های استان است.
استاندار اصفهان با اشاره به آمار قابل توجه سفر به استان، عنوان کرد: باتوجه به دور دوم سفرها بایستی تلاش شود تا بستر مناسب جهت سفر ایمن و شاد مسافران به استان فراهم شود.
دکتر مرتضوی با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در پاییز سال ۱۴۰۱، گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل در تلاش بودند تا جوانان را به سمت بی حجابی سوق دهند. فریب خوردگان امروز فرزندان ما هستند که گرفتار فتنه‌انگیزی دشمن شده‌اند بایستی با برنامه های ایجابی و سلبی بستر هوشیاری فرزندان مان را فراهم کنیم.
وی با تأکید بر پشتیبانی از امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: اینگونه دشمن بار دیگر در برابر ملت ایران شکست خواهد خورد. تجربه اثبات کرده هر کجا که دستاوردی باشد دشمن فتنه‌گری می کند.

مطالب پیشنهادی