11:33 1402/01/06


به گزارش مفتاح وبه نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ، شورای مدیران سازمان با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس حراست وزارتخانه، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه، رئیس و معاونان سازمان و مدیران شهرستانی در سالن شهید دادخواه سازمان برگزار شد.
وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ سال سختی بود اما با وجود تمام مشکلات، وزارت جهاد کشاورزی به بهترین شکل فعالیت کرد و دستاوردهای خوبی داشت. از تلاش تمامی همکارانمان در سال ۱۴۰۱ تشکر می‌کنم که شبانه‌روزی فعالیت داشتند.
دکتر سید جواد ساداتی نژاد افزود: در سال گذشته در زمینه افزایش بهره‌وری اقدامات خوبی انجام شد، در بخش تولید تمامی شاخص‌ها صعودی بودند که جای تقدیر دارد، افزايش تولیدات در بخش‌های مختلف نویدبخش روزهای خوب است. خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، الگوی کشت ابلاغ شده و موضوع مهم و اقدام بسیار تأثیرگذاری است، امید است این مسیر ادامه داشته باشد و به نتایج بسیار مطلوبی دست یابیم.
وی تصریح کرد: موضوع صدور اسناد اراضی کشاورزی باید با قدرت و دقت دنبال شود و به اتمام برسد، این موضوع جز امتیازات مدیران است و باید با دقت انجام شود. فضا برای حضور سرمایه‌گذاران باید به طور مناسبی فراهم شود و راه برای سرمايه‌گذاران هموار شود. اصفهان در بخش‌های مختلف لنگر و تکیه گاهی برای کشور است، در بازارگاه علاقمند هستیم که امور به صورت استانی دنبال شود و به دنبال تفویض اختیارات در استان‌ها هستیم. این آمادگی را داریم که اصفهان به صورت پایلوت در بخش بازارگاه به صورت استانی فعالیت خود را ادامه دهد و به الگویی برای سایر استانها تبدیل شود.


در این نشست، مهندس مهرداد مرادمند، رئیس سازمان اظهار کرد: بخش کشاورزی استان اصفهان دارای ظرفيت‌هاي بسیار زیادی است و دستاوردهای بخش نیز نشانگر، وضعیت مطلوب و موفقیت کشاورزی استان است.
وی ادامه داد: خوشبختانه بارندگی‌های خوبی در استان وجود داشت و امیدواریم این بارندگی‌ها ادامه داشته باشد. طرح جهش تولید در دیمزارها در استان در حال پیگیری است و بر اساس برنامه، سهمیه کشت‌های بهاره استان در این طرح به ۱۰۰ درصد می‌رسد.
مهندس مرادمند افزود: در کشت‌های گلخانه‌ای جایگاه خوبی داریم و استان در این بخش پیشتاز است، در احداث باغات تلاش شده که از آب بهترین بهره را ببریم، در تولید نهادهای لیبل دار و تولید بذر نیز به خوبی در استان کار شد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: در مولدسازی اقدامات خوبی شکل گرفته و امید است اعتبارات خوبی برای استان به همراه داشته باشد. در اعطای تسهیلات، اصفهان جز استان‌های پیشتاز است و رتبه‌های نخست کشور را داریم. تاکنون بیش از ۹ هزار تسهیلات خرد در استان پرداخت شده است.
وی افزود: در بخش دام و طیور نیز اقدامات خوبی انجام شد، امید است با تدابیر انجام شده شاهد پایداری بیشتر در تولید باشیم.
Agri-es.ir

مطالب پیشنهادی