9:07 1401/12/23

به گزارش مفتاح و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، رئیس بیمارستان شهید بهشتی اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد از هزینه‌های درمان ناباروری زیر پوشش بیمه خدمات درمانی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح قرار گرفته و این موضوع افزایش مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

صفورا روح الامین افزود:همه درمان‌های ناباروری استاندارد دنیا با تجهیزات و امکانات به روز درمرکز حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی اصفهان در راستای برنامه ریزی برای افزایش جمعیت، جدا از بخش درمان ناباروری، بخش حاملگی‌های پرخطر را دارد.

روح الامین ادامه داد: بهترین زمان باروری برای خانم‌ها ۲۵ سالگی است و هر چه سن بالاتر برود هم تعداد تخمک‌ها فعال کمتر می‌شود و هم کیفیت تخمک‌ها پایین می‌آید.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اصفهان گفت: میزان موفقیت درمان ناباروری در مرکز درمانی حضرت مریم اصفهان مشابه استاندارد جهانی و ۳۰ درصد است.

مسئول بخش ناباروری مرکز دولتی حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان هم افزود: سالانه هزار و ۵۰۰ دوره درمان برای زوج‌های نابارور سراسر کشور که احتمال درمان دارند، انجام می‌شود.

الهام نقشینه افزود: درمان ناباروری در این مرکز با به روزترین روش‌ها مثل میکرو، ivf، انتقال جنین، انتقال جنین فریز و تخمک فریز است که نتایج آن معادل نتایج در کل مراکز ناباروری کشور و دنیاست.

این مرکز از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۶ مراجعه کنندگان را پذیرش می‌کند.

مطالب پیشنهادی