14:26 1401/12/22

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به ریاست علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در سالن اجتماعات اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی با حضور مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان برگزار شد.  

این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه های اجرایی عضو شورا، مشورت برای حل مشکلات، تبیین برنامه و ایجاد آمادگی در آستانه سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲، ابلاغ دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در رابطه با این سفرها تشکیل و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.  

در این نشست به همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس تاکید شد و پروژه‌های اولویت دار مورد بررسی قرار گرفت.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان بر تشکیل جلسات به صورت مستمر جهت ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز تاکید داشت و دستور تشکیل ستاد اجرایی برنامه های نوروزی ۱۴۰۲ را بمنظور هماهنگی، برنامه ریزی دقیق و رفع مشکلات احتمالی صادر کرد.   

وی از ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان خواستار تلاش و همکاری منسجم و هماهنگ جهت ارائه خدمات بهتر و در شان و منزلت مسافران نوروزی شد و اذعان داشت: در راستای تسهیل سفر و رضایتمندی مسافران نوروزی لازم است تمامی امکانات بسیج شوند.  

قاری‌قرآن برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ هر دستگاه اجرایی را تشریح کرد و پس از تبادل نظر تمهیدات لازم برای اقدامات اجرایی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان بعمل آمد همچنین مشکلات احتمالی و جاده ای مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.  

در این نشست با توجه به میزبان بودن اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و در راستای شناخت موضوعی مباحث هر دستگاه و کمک برای تحقق اهداف آن، شرح وظایف این اداره‌کل تبیین شد و وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی پروژه‌های بنیاد ساخت در طرح نهضت ملی مسکن این استان مورد بررسی قرار گرفت.  

گفتنی است: جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت دوره ای در محل ادارات عضو برگزار می گردد و در طی آن علاوه بر ارائه گزارشی کامل از اقدامات هر دستگاه، مباحث بین بخشی با سرعت و فی المجلس مرتفع می‌شود.  

 
 
 
 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی