14:42 1401/12/16

 به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار" محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان اصفهان با صدرو پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت . در متن این پیام آمده است:

« نیمه شعبان، یکی از بهترین روزهای خداوند است چرا که در این روز نور امید در دل همه محرومان و مظلومان جهان زنده می شود و منتظران منجی عالم بشریت به عشق ظهورش شادمان می شوند. حقیقتاً این روز را باید به بهترین نحو گرامیداشت و به همه جهانیان فریاد زد و عالم را خبردار کرد که بدانند مهدی زهرا فرزند پاک رسول الله (ص) به زودی می آید و جهان را از ظلم و بیداد ستمگران می رهاند. از طرفی دیگر با گرامیداشت این روز فرخنده با صدای رسا اعلام می کنیم که با تمام وجود آماده ظهور و سربازی در رکاب حجت خدا بر روی زمین هستیم.

این روز همچنین در تقویم رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و باید گفت نام گذاری این روز به نام نیروهای وزارت اطلاعات بسیار هوشمندانه و دقیق صورت گرفته چرا که  این روز بزرگ برازنده چنین سربازانی است که بدون هیچگونه چشم داشت و در گمنامی حافظ امنیت کشور امام عصر(عج) هستند.

امروز نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت کشور نقشی محوری و تعیین کننده به شمار می آید اما چون این عزیزان به دلیل اینکه در محیطی پیچیده فعالیت می کنند نمی توانند آن ظرافت ها و پیچیدگی ها و تاثیراتی که بر روی امنیت کشور می گذارند را برای مردم تشریح نمایند.

بی تردید نقش وزارت اطلاعات در سطح امنیت ملی ، کارکرد آن در امنیت عمومی و عمل آن در امنیت داخلی و تمام سطوح امنیت بسیار برجسته و بی نظیر و قابل تقدیر است و باید بیش از همیشه قدردان جانفشانی و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «وزارت اطلاعات مال همه نظام است برای قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه، نیروهای مسلح و عموم مردم است.» بنابراین همه بخش های کشور و عموم مردم بایستی از این ظرفیت عظیم و بزرگ نظام استفاده کرده و برای پایداری امنیت هرچه بیشتر میهن عزیزمان با این سربازان گمنام امام زمان (عچ) همکاری لازم را به عمل آورند.

این جانب این روز بزرگ را به عموم مردم مسلمان و منتظران ظهور و همچنین به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت گفته و توفیق سربازی در رکاب حضرت ولی عصر(عج) را برای همگان از خداوند متعال مسئلت دارم.»

 

مطالب پیشنهادی