14:16 1401/11/24

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شورای اداری استان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، گفت: مردم ما همیشه در تراز اول انقلاب جمهوری اسلامی حضور داشتند و نسبت به حضور آگاهانه، تصمیم گیری های به موقع و پشتیبانی های قاطع خود از نظام جمهوری اسلامی همه را مدیون خود کرده اند.
وی ادامه داد: بهترین پاسخ به مردم قدرشناس ایران زمین این است که با تمام توان و اراده به عرصه خدمت رسانی وارد شویم و لحظاتی که خداوند در اختیار همه ما قرار داده تا به مردم خدمت کنیم را قدر بدانیم و به نحوی عمل کنیم تا مردم مطمئن باشند مدیران و مسئولان همه تلاش خود را برای کاهش و رفع مشکلات آنها خواهند کرد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: حال که در ایام الله دهه فجر بر سر قبور شهدا حاضر شدیم و با آرمان های انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان ایران اسلامی عهد مجدد بسته ایم؛ بایستی با توان مضاعف به تلاش مان در راستای خدمت صادقانه به مردم ادامه دهیم.
استاندار اصفهان با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی، گفت: بایستی با همت و پیگیری های مکرر مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی شوند. ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی استان نسبت به مصوبات سفرهای شهرستانی حساس باشید تا به نتیجه برسند.
وی افزود: بایستی تجلی کارآمدی نظام در اجرای مصوبات و پیگیری مدیران و مسئولان جلوه گر باشد.
دکتر مرتضوی با تأکید بر تلاش در رفع مشکلات مردم در مناطق محروم استان خطاب به فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گفت: در خدمت رسانی و حضور در جمع مردم پیشگام باشید، نباید فاصله ای میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد و کار مردم زمین بماند.
وی افزود: در ایام الله دهه فجر حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سامَد (سامانه الکترونیک ارتباط دولت و مردم) و ملاقات های حضوری بسیار شایسته بود اما ضروری است این حضور در جمع مردم مستدام و مداوم باشد تا امیدها یأس و ناامیدی مبدل نشود.
استاندار اصفهان با اشاره به پیش بینی کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش های پر حجم برای استان طی روزهای آینده، عنوان کرد: هر چند که از رحمت خداوند خرسندیم و خداوند متعال را شکرگزار هستیم اما باید زمینه های مناسب فراهم شود تا مردم استان دچار آسیب نشود‌ از این رو دستگاه های اجرایی خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنند تا در مناطق مختلف استان با معضل مواجه نشویم.

مطالب پیشنهادی