9:56 1401/10/28

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار مطرح کرد؛ تحویل اراضی ۱۰۸ واحد طرح نهضت ملی خوانسار استان اصفهان به بنیاد مسکن

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار اظهار داشت: بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد یکهزار و ۶۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند و از این میزان نیز ۸۱۰ نفر تا کنون تایید نهایی شدند.  

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به تامین ۳۰ هکتار زمین نیاز است گفت: با تلاش‌های بعمل آمده ۲۵ هکتار زمین در مرحله الحاق قرار دارد، اسناد تک برگی آن به نام دولت اخذ شده که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و دو جلسه شورای مسکن شهرستان خوانسار برگزار شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار اذعان داشت: در راستای سرعت بخسی به اجرای طرح جهش تولید مسکن، زمین با کاربری مسکونی برای ساخت ۱۰۸ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خوانسار شد که عملیات نخاله برداری این اراضی درتوافقی با شهرداری به ارزش سیصد و هشتاد میلیون تومان انجام شد.    

وی در حوزه راهسازی به پروژه قوس یکهزار و ۸۰۰ متری ابتدای شهرستان خوانسار اشاره کرد و گفت: این قوس در محور مواصلاتی پروژه باند دوم خوانسار به دامنه واقع شده است، این پروژه مشارکتی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درحال پیگیری است.  

شاهی بیان داشت: در حال حاضر خاکبرداری مسیر توسط شهرداری درحال انجام است که ۵۰ درصد آن به اتمام رسیده،  همچنین در برخی از نقاط پروژه که معارضین ملکی وجود دارد اسناد آن درتطبیق با طرح مصوب راه توسط این اداره بررسی و مساحت برآورد شده که با محوریت فرمانداری شهرستان و با استفاده از ظرفیت خیرین، جلسات آزادسازی درحال انجام است. وی خاطرنشان کرد: در این پروژه جابجایی مسیرعبورتاسسیات متعدد اعم از فیبرنوری و لوله انتقال آب انجام پذیرفته است.  

 
 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی