13:48 1401/10/26
 
 
به گزارش  مفتاح وبه نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان از جمعه ۲۳ دی ماه گفت: با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف صرفه جویی در مصرف گاز، مقرر شده نیمی از جایگاه‌های سوخت به مدت ۷۲ ساعت کار کنند و سپس در نوبت بعدی، ۵۰ درصد دیگر از جایگاه‌ها در مدار فعالیت قرار گیرند.

عبدالله گیتی‌منش با تاکید براینکه این موضوع به معنی تعطیلی فعالیت جایگاه‌های سی ان جی نیست گفت: برنامه گردشی فعالیت جایگاه‌های سوخت به گونه‌ای طراحی شده که در سطح استان متوازن باشد و فهرست جایگاه‌ها برای هرکدام از نوبت‌های گردشی مشخص است.
وی با اشاره به اینکه کار سوخت‌رسانی سی ان جی در استان اصفهان متوقف نشده است گفت: ممکن است در این شرایط در برخی مناطق که تراکم زیاد است مانند کلان‌شهر اصفهان، صف طولانی در برخی جایگاه‌ها ایجاد شود، اما در دیگر نقاط مورد خاصی گزارش نشده است.
گیتی منش با بیان اینکه ظرفیت سی ان جی استان اصفهان ۲.۵ برابر آنچه که استفاده می‌شود، هست، افزود: شرایط موجود ایجاب می‌کند برای تامین گاز خانگی و پایداری شبکه در سراسر کشور این تمهیدات اندیشیده شود.
بیش از ۳۰۰ جایگاه سوخت بنزین خصوصی و ۱۶۴ جایگاه سی‌ان‌جی در استان اصفهان وجود دارد.

 

مطالب پیشنهادی