19:00 1401/10/20

به گزارش مفتاح، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ مرکز داده در آموزش و پرورش استان گفت: ضروری است در زمینه اصلاح ساختارهای فناورانه و داده‌ای در آموزش و پرورش اقدامات لازم انجام شود و سازمان برنامه‌ و بودجه راهکاری برای تأمین اعتبار مطابق با مقررات مشخص نماید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به چالش‌های موجود در فرایند تخریب و ساخت مدارس تأکید کرد: طولانی‌شدن فرایند صدور مجوزهای لازم در راستای تخریب و ساخت مدارس زیبنده دولت مردمی نیست؛ فلذا این فرایند در کارگروه مورد نظر طرح و درصورتی‌که خللی در اجرای قانون به وجود نیاید به حداقل زمان ممکن برسد.
جان‌نثاری اظهار کرد: شهرداری‌ های سراسر استان به طور ویژه در خصوص کاربری‌ های آموزشی دقت کنند و هرگونه تخلف به‌ عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی شود.
وی در خصوص نقش سازمان‌ها، نهادها و الگوی مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تحقق سند تحول بنیادین بیان کرد: سند تحول بنیادین خط قرمز آموزش و پرورش است و هر اقدامی در آموزش و پرورش باید در راستای این سند صورت بگیرد.
جان‌نثاری اضافه کرد: تمام دستگاه‌های استان اصفهان باید وظایف عمومی و اختصاصی خود را پیرو سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام دهند؛ لذا همپوشانی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی مشخص و برای آنها تعریف شود.
معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: قرارگاه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش است و اجرای آن نیز باید با محوریت این اداره کل انجام می شود همچنین وظایف عام کلیه دستگاه‌ها و همچنین وظایف خاصی که باید دستگاه‌ها در قبال آموزش و پرورش انجام دهند به همراه چشم‌انداز برنامهٔ اجرایی گوناگون در راستای این سند تعیین شود تا در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی