15:24 1401/09/06

به گزارش مفتاح، سردار مرتضی عمو‌ مهدی پیش از ظهر امروز در آیین آزادی 18 زندانی جرایم غیرعمد اصفهان اظهار کرد: بسیج در جامعه خدمات بسیار فراوانی را ارائه می دهد و ما شاهد آن هستیم که جوانانی که به بسیج ملحق شده و با روحانیت و مسجد ارتباط می گیرند، از لحاظ معضلات اجتماعی با جوانانی که دستشان از این نعمت الهی کوتاه است، کمتر دچار مشکل می شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: خواهشی که دارم این است که در هر زمان و به هر شکلی که توانستید جوانان را به سوی بسیج، مسجد، روحانیت و معنویت سوق دهید تا از برنامه های مختلفی که بسیج تدارک می بیند، استفاده کنند.

عمومهدی بیان کرد: بسیج یک نیروی الهی مردمی است که در عرصه های فرهنگی، دفاعی، امنیتی، نظامی، سازندگی، محرومیت زدایی و … درحال تلاش است و خدمات خوبی به جامعه می دهند.

وی افزود: در دو سالی که گذشت و کرونا جولان می داد، زمانی که همه ترسیده و نمی دانستند چه کاری باید انجام دهند، اول از همه بسیج وارد صحنه شد تا جان دیگران را حفظ کند و حتی نیروی بسیج گاهی از جیب خود هزینه می کرد تا ارائه خدمت کند.

عمومهدی اذعان کرد: بسیج با ارائه خدمت و وارد شدن به بیمارستان ها علاوه بر دلگرمی دادن به کادر درمان، به بیماران نیز دلگرمی داد، همچنین راه اندازی بیمارستان صحرایی، کمک رسانی به غسالخانه ها، آرامستان ها، کفن و دفن شرعی میت و اصولی خاک کردن میت نیز از دیگر خدمات بسیج در طول دوره کرونایی بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان به همت نیروهای بسیجی، یک میلیون و دویست هزار بسته معیشتی درب خانه نیازمندانی که با آبرو زندگی کرده و زیرمجموعه هیچ کدام از نهادهای حمایتی نبودند، توزیع شد.

عمو مهدی گفت: یکی از مجموعه هایی که در بسیج، فعال است و برنامه های خوبی نیز دارند، بسیج حقوق دانان است، از جمله برنامه های بسیج حقوقدانان، هر مسجد یک حقوق دان است که در این برنامه حقوق دان یا وکلایی که جهاد حقوقی داشته و می توانند کارهای حقوقی انجام دهند، هفته ای یکبار در مساجد حضور یافته و مشاوره حقوقی رایگان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف بسیج حقوق دانان، آزادسازی زندانیان است که با کمک خیران، بسیج و استمداد طلبی صورت گرفته و زندانیان با جرائم غیرعمد را بدون منت آزاد می کنند.

مطالب پیشنهادی