13:34 1401/08/22

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، منطقه 9 شهرداری اصفهان با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه امام رضا(ع) به مناسبت سالروز 25 آبان یک جشنواره سرود تدارک دیده و فراخوان آن را ویژه دختران و پسران 8 تا 18 سال اعلام کرده است.

این جشنواره در مرحله اول به صورت غیرحضوری اجرا می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان آذرماه سال جاری در شبکه‌های اجتماعی (ایتا، سروش، بله) به شماره تلفن ۰۹۳۶۲۳۰۳۶۶۰ ارسال کنند. همچنین این جشنواره در دو بخش گروهی و همگانی اجرا می‌شود. در بخش گروهی ۱۰ تا ۲۵ نفر و در بخش همگانی بیش از ۵۰ نفر شرکت می‌کنند و پس از بررسی هیئت داوران، حداکثر ۱۰ گروه انتخاب و برای رقابت به مرحله‌ حضوری راه می‌یابند.

اختتامیه این جشنواره در دهه فجر خواهد بود و افراد منتخب در مرحله اول، علاوه بر اجرای سرود باید آمادگی اجرای یک سرود دیگر با موضوع دهه فجر را داشته باشند. در بخش همگانی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به رتبه‌های اول در مقاطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و دوم اهدا می‌شود و در بخش گروهی نیز علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به رتبه اول، ۴۰۰ میلیون ریال به رتبه دوم و ۳۰۰ میلیون ریال به رتبه سوم اهدا می‌شود.

اجرای ویژه برنامه «رفیق شهیدم» در منطقه 10

منطقه 10 نیز چندین ویژه برنامه را به مناسبت روز اصفهان تدارک دیده که ازجمله آنها ویژه برنامه «رفیق شهیدم» است. در این برنامه‌ مدیران شهری به منظور پاسداشت مقام شامخ ‌شهدا، با حضور در منازل خانواده‌ شهدا به تجلیل از آنها می‌پردازند.

برای ستاره، قهرمان من، به قامت قلم، به قامت پرچم، به رنگ وطن و تجلیل از کتابداران از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در منطقه 10 است.

راه اندازی قافله زیارت شهدا در منطقه ۱۴

منطقه 14 نیز نسبت به اجرای چندین برنامه ویژه 25 آبان اقدام کرده است که برگزاری مسابقه تولید کلیپ شهدای منطقه با تلفن همراه ویژه گروه سنی نوجوان (۸ تا ۱۶ سال) از جمله آنهاست. بازدید از خانواده معظم شهدا و تجلیل از والدین، همسران و فرزندان شهدا، اجرای برنامه‌های سرود، روایتگری و فضاسازی خانه‌های شهدا و نصب بنر تصاویر شهدای محله‌ها بر سر معابر محل سکونت شهید و راه اندازی قافله زیارت شهدا از منطقه ۱۴ تا گلستان شهدا به منظور آشنایی اهالی منطقه با محل مزار شهدای محل در گلستان شهدای اصفهان از دیگر برنامه‌هایی است که با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال تدارک دیده شده و در طول حدود یک هفته به اجرا در می‌آید.

 

مطالب پیشنهادی