16:47 1401/06/30

به گزارش  مفتاح، سرهنگ محمد رضایی  امروز در سومین همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، با اشاره به اینکه در سال 99 به علت شرایط کرونایی آیین تجلیل از پیشکسوتان به صورت ارتباط تصویری برگزار و مستمعین از سخنان رهبرمعظم انقلاب مستفیذ شدند ادامه داد: امسال این برنامه به صورت حضوری و ملی برگزار می شود و حضار در استان های مختلف به صورت تصویری بیانات رهبر فرزانه انقلاب را استماع می کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید  همیشه فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارها قرا بدهیم افزود: ما باید ماموریت فردی و اجتماعی خود به نحو احسن انجام بدهیم، وبه فرموده ایشان دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران است وما در بنیاد حفظ آثار این دفاع مقدس را بر عهده داریم که به خوبی در تاریخ می درخشد.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول یک سال گذشته 40 عنوان کتاب مکتوب و 30 عنوان کتب صوتی دفاع مقدس را در نیمه اول سال جاری تولید کرده است. همچنین برگزاری  جشنواره‌های داستان‌نویسی، بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و همچنین کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف نویسندگی، نقد کتاب و نشست‌های علمی و تخصصی دفاع مقدس را در کارنامه دارد.

 رضایی با اشاره به برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جلسات هم افزایی برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و فضای مجازی با ادارات کل گفت:  برای جذب بودجه استانی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس و حرم‌های شهدای گمنام از محل سفر استانی رئیس جمهور پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

اصفهان میزبان ششمین جشنواره ملی فانوس

او با اشاره به اینکه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اصفهان میزبانی ششمین جشنواره ملی فانوس را در 25 آبان سال جاری به عهده دارد افزود:  در سال‌های گذشته رتبه‌های خوبی را در زمینه فیلم، داستان، نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر کسب کرده ایم، همچنین سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان اصفهان رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

بارگزاری  یک هزار برنامه در چهار فصل گذشته،  ارتقای سطح کیفی و کمی خبرگزاری دفاع مقدس و بارگزاری یک هزار خبر  در 9 ماه اخیر از جمله فعالیت‌های روابط عمومی این بنیاد بوده که رضایی به ان اشاره داشت.

اخبار بیشتر

استمرار حرکت دفاع مقدس مستلزم حفظ معنویت وسرمایه اجتماعی است

رهبر انقلاب اسلامی:صیانت کشور  تنها از راه مقاومت بدست می‌آید و نه تسلیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس، اظهار داشت: راه‌اندازی شورای علمی دانشنامه و برگزاری جلسات متعدد با استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه، نخبگان و پیشکسوتان دفاع مقدس انجام شده است‌.

بنا به گفته رضایی، سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای اقدام به  برگزاری سالانه جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرد که موفق به کسب رتبه اول کشوری در بخش های بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی شد.

 رضایی تصریح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بستر مناسب برای بازدید 94 گروه و 4200 نفر از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایجاد کرد و نشست‌های علمی و توانمند سازی راویان  دفاع مقدس را برگزار کرد.

مطالب پیشنهادی