12:40 1401/05/08

به گزاش مفتاح، حجت الاسلام محمدرضا محمدی؛ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در جمع خبرنگاران گفت: امام حسین (ع) در ۶ماه آخر عمر مشغول جهاد تبیین بودند و یک روز جهاد نظامی داشتند.
وی ادامه داد: ایشان یک مرحله در قالب نامه‌ها و سخنرانی‌ها قبل از عاشورا و یک‌ مرحله در روز عاشورا تبیین داشتند و حتی در روز و شب عاشورا یاران ایشان هم تبیین داشتند.
وی تصریح کرد: مرحله سوم جهاد تبیین با شهادت امام حسین (ع) توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) آغاز شد و این خط در مکتب اهل بیت (ع) تا امروز تداوم یافته است.
وی با بیان اینکه تبیین به ۲ صورت روشنگرانه برای معرفی جبهه حق و افشاگرانه برای معرفی چهره جبهه باطل انجام‌می‌شود، افزود: تبیین حق و باطل، تبیین جایگاه ولایت، تبیین تکلیف امروز جامعه و وظیفه پیروان مکتب، تبیین درس‌های و ارزشهای مکتب عاشورا، در ایام محرم ضروری است.
وی ادامه داد: آگاهی دادن به عموم مردم در خصوص شرایط زمان و مکان از مصادیق تبیین عاشورایی است و موجب می‌شود دشمن و تکلیف خود را در برابر جبهه باطل به خوبی بشناسیم.
وی اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه مقاومت از درسهای مکتب عاشورا است و به ما می‌آموزد با کمترین عده و عده می‌توان در برابر جهان کفر ایستاد کما اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات ولی با تکیه به خداوند و بهره جستن از امکانات خود در برابر جهانی از امکانات مادی ایستادگی کردیم و پیروزی بزرگ برای ملت ایران رقم خورد.

مطالب پیشنهادی