12:20 1401/05/03

به گزارش خبرنگار مفتاح؛ نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در سالن گلستان شهدا با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد. استاندار در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: ما در نمایشگاهی که حاصل  فرایند وبرنامه ریزی و عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی بود  حضور پیدا کردیم که انصافا یکی از پر محتوا ترین نمایشگاه‌هایی بود که در ان شرکت کرده بودم، همین مجموعه بود.

سید رضا مرتضوی با تاکید بر اینکه نمایشگاه روایت تبلیغ امید را به نگاه کسیانی  که دغدغه فرهنگی دارند برمی گرداند گفت: این نمایشگاه می تواند در حوزه مسائل فرهنگی امید را در دل کسانی که امید  حل کردن مسائل فرهنگی  دارند زنده می کند. اتفاقات خوبی در این نمایشگاه افتاده است و  توصیه می کنم  به همه مجموعه های فرهنگی و دست انکاران فرهنگی استان اصفهان اصفهان که برای بازدید از نمایشگاه  وقت قابل توجهی در نظر بگیرند و با فراغ بال از نمایشگاه دیدن کنند و از تمام غرفه ها بازدید داشته باشند.

او با اشاره به اینکه  نقطه قوت نمایشگاه رویکردی است که در بخش های مختلف دفتر تبلیغات تعریف شده گفت: در این نمایشگاه محتواهای پایه‌ای که دفتر تبلیغات  به درستی و گسترده در آن ورود کرده و محتواهای خوبی را تعریف کرده است، به نمایش گذاشته شده است.

او در ادامه افزود: بعد از این مرحله دفتر تبلیغات برای تبدیل کردن این دستاوردها و تحقیقات باید  به صورت محصولات قابل ارائه در جامعه  و فضای مجازی اقدام کند و این محصولات به راحتی در دسترس مردم قرار بگیرد و مردم با این محتواها ارتباط برقرار کنند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه باید این محتواها ساده سازی وعامه پسند و همه فهم برای استفاده عموم مردم بشود، افزود:  شاید یکی از مهمترین محورها که به عنوان نگاه راهبردی برای دفتر تبلیغات وجود دارد حضور فعالتر در فضای مجازی وتبدیل محتوا هاست که باید اتفاق بیفتد.  رویکرد جدیدی در دفتر تبلیغات در بحث حکمرانی قرانی واسلامی و مباحث اقتصادی شروع شده است که می تواند دو مساله زمین مانده ما به لحاظ محتوایی  را پوشش بدهد.

استاندار اصفهان از شور واشتیاق متصدیان برگزاری نمایشگاه وغرفه داران گفت وافزود: شور واشتیاق عزیزان و متصدیان بخش های مختلف که این حوزه ها را راهبری می کنند زیاد بود و این نشان از این است که در دفتر تبلیغات اسلامی، حیات جدی در مورد مباحث فرهنگ وجود دارد و اشتیاق ودغدغه مسئولانه را می توان حس می کرد. این روحیه  را باید به فال نیک گرفت و از همه تقدیر و تشکر دارم وامیدوام  بتوانند بیشتر از گذشته وظایفی که رهبر برای آنها تعریف کردند را به سرانجام برسانند.

مطالب پیشنهادی